Hvornår skal jeg starte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Bom

Hej alle sammen...

Håber I kan hjælpe mig...   Da der er gået ged i min cyklus og den har været for lang i sidste måned kan jeg ikke regne min æl dag ud via den her på siden..   Hvornår synes I at jeg skal besøge og teste med ÆL test?? Fik min menses d 21 maj.. Og det var så 46 dage siden jeg sidst havde haft det..

Håber der er nogle som kan komme med et godt råd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

little-star

jeg ville vente med at starte til efter næsten menstruation - og så ind til da bare dyrke sex og håbe på gevindst.

Anmeld

27. maj 2009

baby2010

Det er altså sjovt du skriver det her, for jeg er i præcis samme situation! Min sidste cyklus var også 46 dage -og jeg skal til at ÆL teste men aner ikke hvornår jeg skal starte!? Desværre er der jo god sandsynlighed for at vi slet ikke har ÆL  Jeg tror jeg begynder omkring 20. dagen efter 1. mens. dag... Ellers kan man jo teste sig fattig!

Anmeld

28. maj 2009

Pia

uanset hvor laneg en cyklus man har , har man æl ca 14 dage før mens,,,
selv er min cyklus mega mega ustabil.. Også en af grunden til at vi har været i behandling for og blive gravide..
Min cyklus kan komme helt på på 65 dage..
Men min gyn sagde sidst at æl altid kommer ca 14 dage før mens..
Jeg troede ike man havde æl, så snart cyklus røg over de 35 dage ( det havde jeg nemlig læst et sted engang) men det sagde han at det passede altså ikke..
Man har æl.. det er bare ikke sikkert at ens æg overhovdet er noget værd..
Mine æg er noget de kalder fragmanteret .. Det betyder de er meget skrøbelige og ikke særlig gode, med mindre de bliver styret af hormoner..

Man syntes jo det skulle være så let med det med æl og mens.. men faktisk er det slet ikke så nemt som man går og regner med..

så det med og æl-teste er en god ide.. Men det kan altså sagtens være i kommer til og gøre det i mange dage i træk..

Men bestilt evt testene på billig-teste.dk
så er de ikke så dyre..

kh Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.