Hjælp til madlavningen - hurtigt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Sofia24

Hej Kære Damer

Jeg søger lidt inspiration til maden i aften...

Jeg har kyllinge-fileter + frisk pasta + basilikum-pesto...

Ideer til hvordan jeg kan tilberede kyllingen? Kan jeg strimle det og stege på panden? Hvad skal jeg tilsætte? Og hvordan får jeg en lidt sauce-agtig ting ved, så retten ikke bliver for tør?

Har ikke de vilde ting i skabene, blot det mest gængse sådan...
Håber på nogle kreative ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

NNL

Flåede tomater og/eller madlavningsfløde kan gøre meget sammen medlidt krydderier, og evt en spiseske sweet chilli-sauce, hvis du er den heldige ejer af sådan en flaske

Anmeld

9. oktober 2012

tarkoflen

Sofia24 skriver:

Hej Kære Damer

Jeg søger lidt inspiration til maden i aften...

Jeg har kyllinge-fileter + frisk pasta + basilikum-pesto...

Ideer til hvordan jeg kan tilberede kyllingen? Kan jeg strimle det og stege på panden? Hvad skal jeg tilsætte? Og hvordan får jeg en lidt sauce-agtig ting ved, så retten ikke bliver for tør?

Har ikke de vilde ting i skabene, blot det mest gængse sådan...
Håber på nogle kreative ideer

Hvis nu du har lidt bacon, lufttøret skinke eller noget chorizo så steg kyllingen i det

Ellers ville jeg bare stege kyllingerne med noget salt, peber og paprika eller chili og så vende pastaen med pesto, det plejer vi at gøre, og det er lækkert en lille stegt grøntsag til er også altid godt

Anmeld

10. oktober 2012

Sofia24

NNL skriver:

Flåede tomater og/eller madlavningsfløde kan gøre meget sammen medlidt krydderier, og evt en spiseske sweet chilli-sauce, hvis du er den heldige ejer af sådan en flaske

Tak for dit input

Jeg læste og lavede mad samtidig igår - derfor siger jeg først tak nu

Jeg tilsatte forskellige krydderier og madlavningsfløde - det blev så lækkert! Så lækkert at vi har besluttet vi skal have det samme igen i dag

Har købt slikærter og rød peberfrugt som skal i sammen med kyllingen også

Anmeld

10. oktober 2012

Sofia24

tarkoflen skriver:

Hvis nu du har lidt bacon, lufttøret skinke eller noget chorizo så steg kyllingen i det

Ellers ville jeg bare stege kyllingerne med noget salt, peber og paprika eller chili og så vende pastaen med pesto, det plejer vi at gøre, og det er lækkert en lille stegt grøntsag til er også altid godt

Tak for dit input

Jeg læste og lavede mad samtidig igår - derfor siger jeg først tak nu

Jeg tilsatte forskellige krydderier og madlavningsfløde - det blev så lækkert! Så lækkert at vi har besluttet vi skal have det samme igen i dag

Har købt slikærter og rød peberfrugt som skal i sammen med kyllingen også !!

Anmeld

10. oktober 2012

Maja88

kylling i tern/strimler steges

en pakke bacon i tern steges..

pasta koges.

alt blandes sammen med pestoen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.