Altså da mine to brødre blev svende (grafiker og noget teknisk design halløj) så holdt de også svendegilder og fik gaver. Her hvor jeg bor (østjylland) er det i alt faldt helt normalt at give gaver, til dem der holder svendegilde.
Men altså der er jo aldrig noget med at man "skal" give en gave. Men giv da en hvis du har lyst!
Du har ingen ideer til hvad han går og ønsker sig? Min kæreste er lige blevet 30 og der gav jeg ham et fladskærmstv, det var en stor gave, men det var fordi han blev 30 (altså rund). Hvis han var blevet svend/færdiguddannet så ville jeg nok også have givet en stor gave. Men altså, det kommer da an på hvordan i plejer at gøre osv. Jeg kan slet ikke lade være med at give gaver. Jeg synes at han har fortjent alt det han kan tænke sig, he he...
Men en gave ide:
Et ur, -det kan man jo få i alle prisklasser.
En playstation måske?
En Blu-Ray dvd afspiller? (Det er sådan en der kan afspille blu-ray-dvd´er i ekstra god kvalitet),
En ny jakke eller andet "stort" som han mangler/ønsker sig/du synes han ønsker sig

En lækker lænestol til stuen hvor han kan hvile sig, når han kommer hjem fra job?
Et weekendophold?
Rigtig god fornøjelse!
Knus
Anmeld