Vægpuslebord fra IKEA. Nogen erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.165 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Fik et tip på et andet indlæg omkring et vægpuslebord fra IKEA.

Er der nogen der har erfaring med dette?...

Er ikke hel tryg ved det, da det er lavet delvist af plast.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Valle81

RikkeØ skriver:

Fik et tip på et andet indlæg omkring et vægpuslebord fra IKEA.

Er der nogen der har erfaring med dette?...

Er ikke hel tryg ved det, da det er lavet delvist af plast.

Nej desværre ikke, men jeg købte sådan et firkantet klapbord til at hænge på væggen ( 1 meter x 1 meter) ca i Ikea til 129 kr. Det kunne slåes op og ned.

Det hvade en kedelig træfarve, men jeg købte noget babylyserød maling og gav den lak, og så havde jeg det fineste puslebord.Ovenover en ikea hylde i hvid med hvide kurve til bleer,cremer osv:0)

Anmeld

26. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Ja, det var da også smart.

Er de virkelig stort nok til en puslepude?

Anmeld

26. maj 2009

Valle81

RikkeØ skriver:

Ja, det var da også smart.

Er de virkelig stort nok til en puslepude?

Ja( kan ikke huske målet helt præcist på bordet den kan også have været 120x120)

Men ja jeg havde en puslepude, og der var faktisk 20 cm luft til den ene side, hvor jeg havde vådservietter og lidt legetøj liggende:0)

Super løsning, og så fylder den ikke meget, når den skal tages ned og gemmes væk, og super nem at montere, krævede 4 skruer i væggen:0)

Anmeld

26. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Hmm.... jeg kan kun finde et lille bord inde på IKEAs side. Det er kun ca 1/2 meter dybt.

Så det er da ikke sikkert det findes mere. Var ellers en rigtig god ide. Øv altså.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Man kan se det HER

Jeg syntes da det ser rigtig fint ud!!! 

Jeg er sikker på at det er sikkert nok, hvis det noget de sælger i IKEA, så laver de det jo i rigtig mange eksemplarer og hvis der er/har været noget galt, så er det sikkert lavet om eller trukket tilbage

jeg syntes det er mega smart, jeg ville gerne have haft sådan et sidst, da Idun var lille

Anmeld

26. maj 2009

Valle81

Det minder meget om det, men det var størrer, og så var det i lyst træ:0( øv øv, men måske de har det i butikken? Fandt det i køkken afdelingen den gang, men det er jo også 5 1/2 år siden:0)

I kan jo kigge, hvis i endag skal derud:0)

God jagt:0)

Anmeld

26. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Zafir skriver:

Man kan se det HER

Jeg syntes da det ser rigtig fint ud!!! 

Jeg er sikker på at det er sikkert nok, hvis det noget de sælger i IKEA, så laver de det jo i rigtig mange eksemplarer og hvis der er/har været noget galt, så er det sikkert lavet om eller trukket tilbage

jeg syntes det er mega smart, jeg ville gerne have haft sådan et sidst, da Idun var lille

Ja, jeg har kigget MEGET på det. Overvejer også kraftigt at det skal være det.

Men altså man har jo hørt om tremmesenge og babystole fra IKEA der er blevet trukket tilbage fordi de ikke levede op til sikkerhedskravene. Såååååå....

...og så har jeg lige tjekket lageret, og det findes ikke på lager i Odense butikken, ih altså, hvor strengt. What to do!

Anmeld

26. maj 2009

Valle81

RikkeØ skriver:

Men altså man har jo hørt om tremmesenge og babystole fra IKEA der er blevet trukket tilbage fordi de ikke levede op til sikkerhedskravene. Såååååå....

...og så har jeg lige tjekket lageret, og det findes ikke på lager i Odense butikken, ih altså, hvor strengt. What to do!

Ved du hvad,

Jeg snakker lige med min bedre halvdel i aften, og hvis du er interesseret, så vil jeg gerne forære dig mit bord, hvis du vil betale for fragten af det:0) Så kan du selv male det hvidt eller lyseblåt:0)

Det kan du jo tænke lidt over, så vil jeg måle det når jeg kommer hjem, så du har det præcise mål:0)

Anmeld

26. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
RikkeØ skriver:

Du kan prøve at finde ud af om der er nogen test på dem?

De har også en barnestol, der på et tidspunkt blev testet noget mere... Så kom den på markedet igen.

Den har Idun brugt, og den var rigtig god... 

Man skal nok bare huske nogen ordenlige bolte til at putte i væggen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.