0-1 år: Billigt tøj sælges nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
403 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

babymus77

Har en masse tøj, noget nyt pænt, overalls, i både baby fløjl og denim.. Har ligeledes ude sove dragter, nogle nye andre lettere brugte.. Fleece jakke .. Nattøj i det små, 2 delt sæt i det små , heldragter, noget mere brugt end andet.. Bor udenfor Fredericia ... Kan maile kan MMS billeder, kun seriøse henv. Sælger nu så jeg kan købt andet til bette mand....  Hvis du ikke har noget imod brugt tøj, så slå til da der er meget pænt til billige penge ..... Kun seriøse henv.... Hilsner Anne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

babymus77

babymus77 skriver:

Har en masse tøj, noget nyt pænt, overalls, i både baby fløjl og denim.. Har ligeledes ude sove dragter, nogle nye andre lettere brugte.. Fleece jakke .. Nattøj i det små, 2 delt sæt i det små , heldragter, noget mere brugt end andet.. Bor udenfor Fredericia ... Kan maile kan MMS billeder, kun seriøse henv. Sælger nu så jeg kan købt andet til bette mand....  Hvis du ikke har noget imod brugt tøj, så slå til da der er meget pænt til billige penge ..... Kun seriøse henv.... Hilsner Anne 

Glemte at tilføje det er i str 56-62...

Anmeld

10. oktober 2012

babymus77

3 nye overalls , par i baby fløjl, og et par i denim:-) name it og ej sikke en leg 62...Molo dragter en i 62 og en i 68... Fleece jakke i 62 fra phister og philina stor, 1 Hummel heldragt 68 , 1 cup cake heldragt 68... 1 køre dragt grøn m hvide æbler småfolk 68, 1 køre dragt name it 62-68..name it velour dragt m tilhørende body.. Er noget af det jeg har som er brugt 1 enkelt gang!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.