(oktober) er i begyndt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Elskermiinsøøn!

hej,

er i begyndt og mærke liv? det er jeg,! det så dejligt, var bare lidt nys ,_

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

tumle81

Ja det er helt fantastisk!!

Mærkede liv for første gang for 2-3 uger siden, bare følelsen af små bobler og en lille spire der puslede på indersiden af maven...

Nu er det mere små spark nederst i maven, det er bare så fantastisk!

Min datter på 5 spørger hele tiden hvornår hun kan mærke babyen, så det glæder jeg mig også meget til hun kan. Dengang jeg ventede min dreng var hun det yngre og ikke lige så nysgerrig og interesseret som nu... Det bliver bare så spændende ;-)

Knus Kathrina 18+0

Anmeld

26. maj 2009

Pige2009

Jeg mærkede liv første gang omkring uge 18. Her i weekenden var der godt nok gang i den lille - måske fordi jeg spillede en hel fodboldkamp, hvilket bebsen åbenbart meget gerne ville deltage i. Det er i hvert fald en aktiv lille krudtugle lige som forældrene Men mon ikke jeg har spillet min sidste kamp inden fødslen her i weekenden, når jeg nu er 21 uger henne....

Linda (20+3)

Anmeld

27. maj 2009

Brams

Har desværre ikke mærket noget endnu, men håber det kommer snart, har dog altid haft meget rumlen i maven/tarmene så det er svært at vide hvad der er hvad.

Trine (18+0)

Anmeld

27. maj 2009

Elskermiinsøøn!

hhe min lille dreng spaker så jeg kan mærke det uden på maven og hvis min mobil ligger på maven hopper den hehe

Anmeld

28. maj 2009

Pje

Jeg har mærket lidt i lidt over en uge - helt fantastisk. Glæder mig til barnet far også kan begynde at mærke den lille spire

Pia 17 + 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.