Sparringspartnere :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

mth1987

Hej derude. Inspireret af en anden tråd ville jeg høre om der sad en eller flere der ønsker at tabe sig 10 kg eller mere og måske manglede en sparringspartner. Bla til opskrifter, motivation, til at holde hinanden i ørerne og meget mere. Jeg har selv været igang med en kur men gik i stå for en uge siden. det ku være super fedt hvis det var en fra vestsjælland så man evt ku mødes til træning eller andet. Men er ikk et krav da det jo i dag er så elektronisk det hele kom frisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

mth1987

Slet ingen?

Anmeld

10. oktober 2012

3rollinger

mth1987 skriver:

Hej derude. Inspireret af en anden tråd ville jeg høre om der sad en eller flere der ønsker at tabe sig 10 kg eller mere og måske manglede en sparringspartner. Bla til opskrifter, motivation, til at holde hinanden i ørerne og meget mere. Jeg har selv været igang med en kur men gik i stå for en uge siden. det ku være super fedt hvis det var en fra vestsjælland så man evt ku mødes til træning eller andet. Men er ikk et krav da det jo i dag er så elektronisk det hele kom frisk 

Proev at se indlaegget fra Lukasmor. Hun soeger jo ogsaa motivationspartnere 

Anmeld

10. oktober 2012

Lone Jakobsen

vi er en flok baby brugere der er kommet på madlog der er lavet en gruppe derinde hvis det sku være noget for dig

ved dog ikke om nogen af dem er fra vestsjælland

Anmeld

10. oktober 2012

Holbæktrunten

mth1987 skriver:

jeg er på madlog og fra vestsjælland... Må erkende at min tid ikke liiiige er til det dersens træning pt, men er lykkelig for min madlog, der giver mig masser af motivation, bla fordi at eg jo an se at det virker på vægten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.