Hvem er blevet 2 år og hvem bliver 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Nadia&Daniel

Ja, nu er der 17 dage til vores Laura bliver 2 år

Hvad med Jeres guldklump??? og vist de er blevet 2 år, hvad fik de i gave?? og dem som snart skal fejres - hvad ønsker de sig?? Laura ønsker sig: Askepot dvd, IKEA trækøkken, løbecykel (får hun af os), duplo zoo, tøj, div. til trækøkken og bøger.

Og så lige lidt billeder - kom også gerne med billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Clisolka

Der er præcis 22 dage til Isabella følger efter og bliver 2 år 

Isabella ønsker sig dukker, puslespil, bøger og tøj 

Her er min trold 

Anmeld

9. oktober 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Ja, nu er der 17 dage til vores Laura bliver 2 år

Hvad med Jeres guldklump??? og vist de er blevet 2 år, hvad fik de i gave?? og dem som snart skal fejres - hvad ønsker de sig?? Laura ønsker sig: Askepot dvd, IKEA trækøkken, løbecykel (får hun af os), duplo zoo, tøj, div. til trækøkken og bøger.

Og så lige lidt billeder - kom også gerne med billeder

Ihhh så fin hun er med det lange lyse hår
Klipper jævnligt Madeleine (små 5 mm for at få det til at gro)

Jamen vi fejrede vores smukke pige i weekenden, og i morgen på den STORE 2 års dag skal vi hen og fejre hende i dagplejen med boller der skal pyntes som små mariehøner i alle mulige farver.

Madeleine fik en dukke paraply klapvogn (kæææmpe hit), sådan en sæbeboble dims der går helt amok med lys, lyd og bobler my little pony med kæledyr, klistermærker man kan sætte på om og om igen (stort hit) barbapapa bog, lotte modsat bog, barbapapa håndklæde, smallstuff dukkeseng og sengetøj dertil.... det var vist det ???!!!

Af os får hun en støvsuger, cheerleader pom-pom'er, barpapapa vanter, my little pony nemborn.. det var vist det... Kan ikke helt huske det haha.

Og så starter mission juniorseng i aften

Anmeld

27. oktober 2012

Christina31

Vores lille sigurd blev 2 år den 11. oktober. Det er helt utroligt så hurtigt tiden går.

Anmeld

27. oktober 2012

roenlund

Liam bliver to på tirsdag, vi har holdt fødselsdag for familien i dag hvor han bla. har fået en masse legemad og puslespil :-) Så har jeg for de fødselsdagspenge jeg vidste han ville få købt en løbecykel til ham den er allerede et stort hit.

Vi giver ham en tavle med kridt og tusser på tirsdag, da han elsker at tegne

På tirsdag for han boller formet som mus og guf poser med vindruer og rosiner med i DP.

Det er utroligt så hurtigt tiden går 

P.s. ved ikke hvordan man for drejet billedet så det vender rigtigt

Anmeld

31. oktober 2012

marhemor

Tillykke med alle jeres guldklumper  De er jo for skønne at se på!!

Herhjemme fik vi også fejret vores guldklump der fyldte 2 år den 22.10. med stor fødselsdag om søndagen med hele familien, hvor den helt store gave var en indkøbsvogn med diverse madvarer :-)

Andrea fik også en løbecykel, men hun er en lille fis, så benene er lige korte nok, så den må vente til foråret :-)

Her følger lidt billeder af vores smukke og dejlige guldklump  Jeg ved heller ikke lige hvordan jeg får drejet billederne, så håber I kan se bort fra det

Anmeld

1. november 2012

Nadia&Daniel

Årh nogle skønne børn I/vi har

Dejligt at se en masse gode billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.