Hjælp til bukser med plads til det hele.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

spj

Har lige brug for lidt hjælp. Jeg har tabt mig efter min graviditet og kan ikke passe mine busker mere, så skal ud og have nogle nye. Jeg har altid haft svært ved at finde bukser, så kunne godt bruge lidt hjælp. Hvilket mærke er godt til hvis man har lidt for meget på sidebenene, bred over hoften og hvor det er plads til lårene?
Hvor køber i bukser henne, jer der har lidt ekstra på sidebenene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

spj

Er der virkelig ikke nogen der kender et godt buksemærke til buttede piger eller en butik i København hvor de er gode til at finde bukser til en?

Anmeld

8. oktober 2012

serinasmor

spj skriver:

Har lige brug for lidt hjælp. Jeg har tabt mig efter min graviditet og kan ikke passe mine busker mere, så skal ud og have nogle nye. Jeg har altid haft svært ved at finde bukser, så kunne godt bruge lidt hjælp. Hvilket mærke er godt til hvis man har lidt for meget på sidebenene, bred over hoften og hvor det er plads til lårene?

Jeg er fra jylland så kan ikke hjælpe

men det vil måske hjælpe andre at kende størrelsen andet end lidt for meget på sidebenene ( for det kan nogle jo også synes selvom de er en str 34)

håber der sidder nogle søde hjælpsomme tøser der ved noget

Anmeld

9. oktober 2012

Dot D

Nu kender jeg jo ikke din alder og stil, men der er et tøjmærke, der hedder jensen Woman(mener jeg) de reklamerer med, at de har bukser til alle faconer

Har ikke noget derfra selv, men har set mange reklamer

Måske  det er et forsøg værd

Anmeld

9. oktober 2012

Camillos

spj skriver:

zizzi er mit bedste bud da det er landsdækkende  

Anmeld

9. oktober 2012

spj

Dot D skriver:

Nu kender jeg jo ikke din alder og stil, men der er et tøjmærke, der hedder jensen Woman(mener jeg) de reklamerer med, at de har bukser til alle faconer

Har ikke noget derfra selv, men har set mange reklamer

Måske  det er et forsøg værd

Tak, det må jeg lige prøve at se på.
Jeg orker bare ikke at gå på bukse jagt med en bebs på en måned og en på 2,5. Det virker meget uoverskueligt, men vil så gerne have nogle nye bukser. Så det er rart med lidt ideer om hvor man skal gå hen.

Anmeld

9. oktober 2012

spj

Camillos skriver:

zizzi er mit bedste bud da det er landsdækkende  

Nåh ja, dem kunne jeg selvfølgelig prøve og sådan en butik har vi lige i nærheden.

Anmeld

9. oktober 2012

Dot D

spj skriver:

Tak, det må jeg lige prøve at se på.
Jeg orker bare ikke at gå på bukse jagt med en bebs på en måned og en på 2,5. Det virker meget uoverskueligt, men vil så gerne have nogle nye bukser. Så det er rart med lidt ideer om hvor man skal gå hen.

http://www.jensenwomen.dk/index.php?id=38

Du kan kigge lidt her.... Er selv fra Jylland, så jeg har ikke lige den store viden indenfor tøjbutikker hos dig

Anmeld

9. oktober 2012

Clisolka

spj skriver:

Jeg ha i de seneste år købt bukser hos Ellos.dk - nu er det ikke så tit jeg går i bukser mere (er forelsket i leggings-looket) 

Ellers kan du prøve Cellbes.dk 

Anmeld

9. oktober 2012

spj

Dot D skriver:

http://www.jensenwomen.dk/index.php?id=38

Du kan kigge lidt her.... Er selv fra Jylland, så jeg har ikke lige den store viden indenfor tøjbutikker hos dig

Tak det vil jeg lige kigge på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.