fortælle lidt om os selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Christina :-)

ja tænkte på om vi skulle fortælle lidt om os selv?
jeg er lige fyldt 20 og bor med kæresten på 35 og har min søn på snart 3 fra et tidligere forhold og er så gravid igen med termin 14/6/13

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Mink

Stinna&Elias<3 skriver:

jeg er lige fyldt 20 og bor med kæresten på 35 og har min søn på snart 3 fra et tidligere forhold og er så gravid igen med termin 14/6/13

Super go ide vi to kender jo allerede lidt til hinanden !  

Jeg hedder Anne, jeg er 23 år, jeg er lige blevet gift med min mand den 05.09.12. Vi droppede p-pillerne for et halvt år siden, og har ikke gjort noget yderligere for at blive gravide, udover det der minimum skal til  det er 1. gang vi forsøger så det er bare vildt spændende  har termin d 10.06.13   

Anmeld

8. oktober 2012

hov glemte og fortælle at hvors er lavet på et hug

Anmeld

8. oktober 2012

miig1989

Stinna&Elias<3 skriver:

God idé

Jeg er 23 år, bor sammen med min kæreste, som jeg snart har været sammen med i 5 år

Efter mine beregninger har jeg termin d. 9/6 2013
Og vi klarede den på 2. Hug uden at arbejde vildt.meget for det :p

Anmeld

8. oktober 2012

Krina

Fin idé Jeg hedder Karina og er 32 år. Min mand og jeg venter vores første fælles barn. Vi blev gift i august i år, men har kendt hinanden en del år. 

Jeg blev til min store overraskelse også gravid i første forsøg
Om alt går vel, og mine beregninger stemmer, så er jeg nu 4+6 og har termin 11/6 

Jeg har Magnus fra 2005 fra et tidligere forhold. 

Anmeld

9. oktober 2012

Humanincubator

Jeg er 31 og har valgt at blive selvvalgt enlig mor, hvilket vil sige, at jeg er helt alene om barnet og har været på klinik for at blive insemineret.

Jeg har termin d. 10. juni.

Anmeld

9. oktober 2012

Krina

Humanincubator skriver:

Jeg er 31 og har valgt at blive selvvalgt enlig mor, hvilket vil sige, at jeg er helt alene om barnet og har været på klinik for at blive insemineret.

Jeg har termin d. 10. juni.

Wauw...hvor er du sej! Thumbs up

Tillykke med maven

Anmeld

11. oktober 2012

kristinehoej

Hej

Jeg hedder Kristine og er sammen med min kæreste på 4 år.

efter et forløb med nogle piller der hedder metformin blev jeg gravid og skulle have født d. 07/09/2012 men måtte få en MA i 7/8 uge.

så nu efter meformin, zoneterapi og akupunktur er vi nu gravide igen, og hvis alt går som det skal her vi termin d.10/6-2013

Anmeld

15. oktober 2012

peanuts

Hej,

Nu har jeg oprettet en ny profil for at kunne deltage lidt i debatterne her i gruppen.

Jeg sletter denne profil igen så snart jeg offentligør at vi venter en baby til verden... uhhh jeg kan næsten ikke vente...

Nå men dennne tråd synes jeg er en super go ide...

Jeg er 33 og bor sammen med min kæreste igennem 7 år og vores datter på 2.

jeg testede positivt sidste søndag (7/10) igen mandag (8/10) og endnu engang tirsdag(9/10), så den må jo være god nok... De 2 streger kom noget bag på os da vi havde snakket om at starte PB efter min næste mens som jo så skulle have startet i sidste weekend (6/10)... og har termin d. 17/6.

Jeg skal til 1. læge besøg 2/11.

Jeg håber inderligt at jeg ikke bliver helt så syg denne gang som sidst, det var helt uoverskueligt med al den kvalme og opkast

Anmeld

15. oktober 2012

peanuts skriver:

Hej,

Nu har jeg oprettet en ny profil for at kunne deltage lidt i debatterne her i gruppen.

Jeg sletter denne profil igen så snart jeg offentligør at vi venter en baby til verden... uhhh jeg kan næsten ikke vente...

Nå men dennne tråd synes jeg er en super go ide...

Jeg er 33 og bor sammen med min kæreste igennem 7 år og vores datter på 2.

jeg testede positivt sidste søndag (7/10) igen mandag (8/10) og endnu engang tirsdag(9/10), så den må jo være god nok... De 2 streger kom noget bag på os da vi havde snakket om at starte PB efter min næste mens som jo så skulle have startet i sidste weekend (6/10)... og har termin d. 17/6.

Jeg skal til 1. læge besøg 2/11.

Jeg håber inderligt at jeg ikke bliver helt så syg denne gang som sidst, det var helt uoverskueligt med al den kvalme og opkast

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.