rollelege

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Anonym trådstarter

til jer som har uniformer og kostumer derhjemme..

hvordan bruger i dem??? tager i dem bare på og så er det det.. eller tager  i dem på og går total op i rollen..???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

er fordi jeg overvejer selv at købe men ved bare ikke om jeg kan holde mig i en rolle

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

slet ingen

Anmeld

9. oktober 2012

tankai

Jeg ville ALDRIG kunne det med rolleleg.. Jeg tror simpelthen ikke, jeg ville kunne holde masken, og ikke været smadret af grin..

Hjælper nok ikke dit spørgsmål, men en lille kommentar fik du da 

Anmeld

9. oktober 2012

Anonym trådstarter

tankai skriver:

Jeg ville ALDRIG kunne det med rolleleg.. Jeg tror simpelthen ikke, jeg ville kunne holde masken, og ikke været smadret af grin..

Hjælper nok ikke dit spørgsmål, men en lille kommentar fik du da 

jehe lige præcis.. er det jeg heller ikke tror jeg kan. men kunne vildt godt tænke mig sådan et kostume

Anmeld

9. oktober 2012

tankai

Anonym skriver:

jehe lige præcis.. er det jeg heller ikke tror jeg kan. men kunne vildt godt tænke mig sådan et kostume

Du må anskaffe dig et, og se om det er dig.. 

Og hvis det ikke er, og du ikke kan tage det seriøst, kan du da få dig et godt grin.. 

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

tankai skriver:

Og hvis det ikke er, og du ikke kan tage det seriøst, kan du da få dig et godt grin.. 

hehe kan også være manden sys det er rigeligt det r kommet på bare

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

tankai skriver:

så er det bestilt

Anmeld

10. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

til jer som har uniformer og kostumer derhjemme..

hvordan bruger i dem??? tager i dem bare på og så er det det.. eller tager  i dem på og går total op i rollen..???

Hehe du behøver da ikke købe kostumer og små kjoler for at lave rollespil 

Jeg har 3 små, meget små , lille fine og forskellige frække natkjoler herhjemme. Jeg gør lidt ud af mig selv, hopper i sådan en, stille mig frækt i døren så manden kun kan slippe alt han har i hænderne og så begynder jagten jo nærmest  Han får helt julelys i øjenene bare han ser mig i dem, så rollespil er slet ikke nødvendigt hehe..

Han synte specielt om de kjoler som han nærmest kan pakke op som en lille gave , du ved dem man spænder foran og så er der måske en lille sløjfe der lige skal op først - han er helt vild haha  

Anmeld

10. oktober 2012

Anonym trådstarter

Loui Norman skriver:

Hehe du behøver da ikke købe kostumer og små kjoler for at lave rollespil 

Jeg har 3 små, meget små , lille fine og forskellige frække natkjoler herhjemme. Jeg gør lidt ud af mig selv, hopper i sådan en, stille mig frækt i døren så manden kun kan slippe alt han har i hænderne og så begynder jagten jo nærmest  Han får helt julelys i øjenene bare han ser mig i dem, så rollespil er slet ikke nødvendigt hehe..

Han synte specielt om de kjoler som han nærmest kan pakke op som en lille gave , du ved dem man spænder foran og så er der måske en lille sløjfe der lige skal op først - han er helt vild haha  

hehe skal der ikke mere til??

det var selvfølgelig også en ide at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.