transport til dp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

young-mother

min mor syntes det er noget underligt noget at vi har tænkt os at cykle vores datter om i dp istedet for at gå! da det andet er meget sundere ! hvor mange går med jeres om i dp? hvor mange cykler eller kører? synes i det er dumt at yde transport ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

FruStolpe

Kommer meget an på hvordan afleverings/hentningen finder sted.

Normalt når vi er på arbejde køre vi hende i samme vending når vi alligevel skal afsted.

Har manden fri kan han godt finde på at cykle ned med hende. Vi har i øvrigt 5km til vuggestuen

Men jeg synes på ingen måde det er dumt at cykle, frem for at gå...  Det kan jeg ikke helt forstå

Anmeld

8. oktober 2012

B&J

jamen om du går i klapvogn/barnevogn eller du cykler jamen det er da lige sundt

jeg går hverdag med vores søn der er 1km der ud og 1km hjem og det er super lækkert at gå den tur og der efter på arbejde

jeg ville også gerne cykle men ja det kan jeg ikke holde til at cykle på en motion cykle og alt muligt andet motion men cykle alm jaa ved ikke hvad der sker for mine luftveje der men børne elsker at cykle de syntes det er så hyggeligt... daniel cykler også nogle gange selv på sin løbecykle

Anmeld

8. oktober 2012

FruHolm <3

young-mother skriver:

min mor syntes det er noget underligt noget at vi har tænkt os at cykle vores datter om i dp istedet for at gå! da det andet er meget sundere ! hvor mange går med jeres om i dp? hvor mange cykler eller kører? synes i det er dumt at yde transport ?

Jeg går og min søn går selv ved siden af

men vi har også kun knap 300 m , han er 21 måneder

Anmeld

8. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
young-mother skriver:

Vi kommer til og cykle...

Anmeld

8. oktober 2012

HeidiØ

Det er da en god idé at cykle!

Jeg går hver dag. Vi har 1 km

Anmeld

8. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Vi går i bh med min datter.
Der er 2,5 km, men jeg har desværre ikke andre muligheder pt. Det er nemlig langt for små ben at gå hele vejen, så hun sidder ofte i klapvognen enten det hele eller halve af turen.

Anmeld

8. oktober 2012

Ciss

Det kommer da an på så meget.

de første par år gik jeg til VS med vores datter - men til at begynde med sad hun nu i vognen. Fra hun var ca 2 år gik hun selv hele vejen.

Nu er vi flyttet og bor længere væk, så lillebror er blevet kørt i bil det sidste år.

Min søster boede omtrent lige så langt fra sin DP, som vi boede fra VS før, men hun cyklede altid med sin dreng. Hun afleverede og hentede nemlig på vej til og fra sit arbejde, så hun skulle have cyklen med uanset - og så gik det jo lidt hurtigere.

Jeg ser ikke noget galt i at bruge cyklen. Jeg kan ikke lide, at jeg selv er nødt til at bruge bilen nu, men jeg tænker, at når man cykler, så får man i hvert fald lidt frisk luft, og barnet vænner sig til, at det at cykle og på den måde bruge kroppen til at komme rundt er noget naturligt - selvom det ikke kan selv endnu. Man er jo et godt forbillede for sit barn, når man cykler, synes jeg.

Anmeld

8. oktober 2012

Musen5

Her der cykler jeg op og afleverer Leah om morgenen og hendes far og jeg henter hende i bil om eftermiddagen... Det kan jeg ikke se noget galt i.

/Mette

Anmeld

8. oktober 2012

NessaXenia

Vi cykler
Vi har 2,5 km og hun elsker det
Vi har lige bestilt en cykeltrailer her til når der bliver rigtig koldt så hun kan sidde i læ
Ellers indtil da nyder hun at sidde bagpå
I starten gik vi med barnevognen men efter jeg er startet job er det nemmest og hurtigst med cykel aflevere inden job og henter efter job så det fungere her med cykel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.