Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmm kan ikke finde gruppen, nogen af jer der kunne inviter mig? Det vil være dejligt..
Mit navn på face er: Ouafae Kharbouch Dalsgaard
På forhånd tak..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nattergalen skriver: Hmm kan ikke finde gruppen, nogen af jer der kunne inviter mig? Det vil være dejligt.. Mit navn på face er: Ouafae Kharbouch Dalsgaard På forhånd tak..
CAWI skriver: Kan ikke finde dig derinde!?
Kan ikke finde dig derinde!?
hmm..
Er du sød at prøve under min mail: ouafaesjogren@live.dk
på forhånd tak..
jeg er også nysgerrig og har heller aldrig fundet gruppen på facebook. Vil i mon invitere mig louise gyde rasmussen. jeg har to profiler. En til arb og en til privat. Det er den hvor jeg på billedet er sammen med min søn der er den jeg bruger.
baby84 skriver: jeg er også nysgerrig og har heller aldrig fundet gruppen på facebook. Vil i mon invitere mig louise gyde rasmussen. jeg har to profiler. En til arb og en til privat. Det er den hvor jeg på billedet er sammen med min søn der er den jeg bruger.
Hej søde Jeg har tilføjet dig Håber jeg har fundet den rigtige profil
Har ansøgt gruppen :-) for noget tid siden :-) nogle der vil godkende mic
Soffekb skriver: Har ansøgt gruppen :-) for noget tid siden :-) nogle der vil godkende mic
Hejsa.
Hvad hedder du på FB ? Har lige skrevet til Joyce som er administrator i gruppen, hun kan ikke se at du har ansøgt.. Måske du bare lige skal prøve igen? "Termin Maj 2012"
Mvh Nadia
Jeg er hellere ikke blevet godkendt :/
Soffekb skriver: Jeg er hellere ikke blevet godkendt :/
Prøv igen så. Eller skriv en privat besked til Joyce herinde, evt med dit navn på facebook
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128