Hvilke støvler har jeres unger i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Isabella_mor

vi har besluttet eccostøvler.. de har vundet bedst i test. så det går vi efter.. der er ikke noget som gode sko.. dårlige sko er noget lort.. så hellere købe noget ordenligt til at starte med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Vidunderligeunger

Superfit!!! Havde ecco sidste år og var ik tilfreds :/

Anmeld

8. oktober 2012

Mamalou

MorDk skriver:

Sidste vinter havde Bassen et par fra Angulus... Var nede idag for at finde et par til ham men der er bare udslogt mange steder....

Var forbi Lyngbycentret og her fandt vi et par fra Viking til 600 kr.

Sys faktisk de er super fine... og håber selvfølgelig Bassen kan passe dem... ellers må de jo byttes...

Jeg har købt nøjagtig de samme til min søn. De virker rigtig fine og gode til lidt brede fusser  

vh. Louise

Anmeld

8. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

2x Bundgaard og et eller andet billigt par. Hun ka passe dem fra sidste år og hun nåede ik rigtig at bruge dem, så det er bare dejligt! Vh stine

Anmeld

9. oktober 2012

Lunae

camille har et par superfit, som er de bedste til hende! Og så har jeg i år købt et par Bundgaard også, men overvejer at sælge dem, da de nok bliver lidt for store

Anmeld

9. oktober 2012

lisesp83

Ecco

Anmeld

9. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Har Ecco.

Kan bedre li' Super Fit (super lette og lækre) inden for den "genre", men de er for smalle til mine børn...

Vil allerhelst have Angulus, men det nægter min 3årige pige! - Det er vidst i virkeligheden mors ønske om lækkert troldebarn, der er på spil her... 

Og den yngste er jo handicappet og har derfor nogle helt specifikke krav til sit fodtøj, - dog kan Ecco bruges i nogle modeller... 

Anmeld

9. oktober 2012

Livas mor

9. oktober 2012

Benjamins'mor

Min søn havde ikke nogle sidste år. Han var kun lige begyndt at tage få skridt.
Men i år har vi købt et par scotchlite i Bilka.

Anmeld

9. oktober 2012

MorDk

engodmor skriver:

Bilka´s termostøvler er lige så fantastiske som de dyre støvler..

Kan kun anbefale fra bilka

Tænker... er det de alm. termostøvler? Sys bare ikke der er så meget støtte i dem? Måske jeg tager fejl? For mig er en termostøvle en slags "gummistøvle" med for i? Eller hva?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.