NF i morgen d. 9/10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

bubba

iiiiiih.. Hvor er jeg spændt på i morgen.. Frygter barnet er gået til eller at risiko-tallet er for lille.. Ja, ved det.. Dybt åndssvagt.! Selvfølgelig skal alting nok gå, men har godt nok en stor portion nervøsitet.. Så dejligt at den bliver udløst i morgen..

håber jeres graviditeter går godt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

FF

nahhhh spændende

Jeg kan godt forstå at du er nervøs , og har de tanker . Har same tanker  om at alt ikke er som det skal og alle verdens mærkelige tanker , men skal til jordmoder i morgen og er meget nervøs , men det går nok :I

Anmeld

8. oktober 2012

th

bubba skriver:

iiiiiih.. Hvor er jeg spændt på i morgen.. Frygter barnet er gået til eller at risiko-tallet er for lille.. Ja, ved det.. Dybt åndssvagt.! Selvfølgelig skal alting nok gå, men har godt nok en stor portion nervøsitet.. Så dejligt at den bliver udløst i morgen..

håber jeres graviditeter går godt :-)

håber det bedste for dig. var selv afsted i dag, blev ringet om kl. 8.00 at jeg var røget ud af systemet så om jeg kunne komme i dag kl. 14. så det var fint og den vinkede og sparkede og meget livlig. fik et tal der hed 1- 12003 så det er dejligt.

held og lykke hvad tid i morgen

Anmeld

8. oktober 2012

bubba

th skriver:

håber det bedste for dig. var selv afsted i dag, blev ringet om kl. 8.00 at jeg var røget ud af systemet så om jeg kunne komme i dag kl. 14. så det var fint og den vinkede og sparkede og meget livlig. fik et tal der hed 1- 12003 så det er dejligt.

Skal være der 12.45.. Vil afsted nuuuuuu.!!!

Anmeld

8. oktober 2012

bubba

th skriver:

og stort tillykke med det høje tal :-)

Anmeld

9. oktober 2012

th

bubba skriver:

og stort tillykke med det høje tal :-)

tak,

Anmeld

9. oktober 2012

Mokka

Var nu også rigtig nervøs med de samme tanker som dig... Og selvfølgelig skal det nok gå godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.