med jeres små babyer?

Her er Astrid for første gang syg - nøj hvor er det hårdt

håber snart det går over, for det er bare sååå synd synes jeg

ellers går det fint, hun bliver bedre og bedre til at holde hovedet og ligge på maven, hun tager fint på og bruger lige nu str 3 i sutteflaske. Hun vejer ca 5,5 kg er og nok ca. 62 cm.. puha det går stærkt

hun pludrer heeele tiden og elsker at ligge med en tynd stofble over hovedet når hun skal sove om dagen

det er først nu hun gider sove middagslur i barnevognen, den har hun hadet indtil nu.. hun er en følsom pige, der ikke kan lide når der sker for meget, ej heller at have gæster for længe.. hun kan slet ikke lukke af for når der er uro omkring hende, hvad enten det bare er mig og kæresten der snakker, eller hvis vi har gæster. vi går til svømning, og det elsker hun! og jeg synes også det er en skøn aktivitet at lave med hende

lige nu glæder jeg mig meget til hun selv kan holde hovedet

det kommer til at gøre tingene nemmere, tror jeg

vi har stadig lidt svært ved at få aftensmad, sådan rigtig mad i fred og ro, men vi forsøger at få det til at fungere, og så er det svært med aftensovetider, selvom vi prøver at holde samme tid hver dag (omkring kl 20), vil hun sjældent sove samme tid hver dag.. ofte vil hun først sove ved 22 tiden, så parforholdet er på standby, eftersom hun sjældent sover når kæresten er kommet hjem, før vi selv går i seng.. men er sikker på det kommer
hvordan går det hos i andre?
Anmeld