Hvordan går det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

med jeres små babyer?

Her er Astrid for første gang syg - nøj hvor er det hårdt håber snart det går over, for det er bare sååå synd synes jeg ellers går det fint, hun bliver bedre og bedre til at holde hovedet og ligge på maven, hun tager fint på og bruger lige nu str 3 i sutteflaske. Hun vejer ca 5,5 kg er og nok ca. 62 cm.. puha det går stærkt hun pludrer heeele tiden og elsker at ligge med en tynd stofble over hovedet når hun skal sove om dagen det er først nu hun gider sove middagslur i barnevognen, den har hun hadet indtil nu.. hun er en følsom pige, der ikke kan lide når der sker for meget, ej heller at have gæster for længe.. hun kan slet ikke lukke af for når der er uro omkring hende, hvad enten det bare er mig og kæresten der snakker, eller hvis vi har gæster. vi går til svømning, og det elsker hun! og jeg synes også det er en skøn aktivitet at lave med hende lige nu glæder jeg mig meget til hun selv kan holde hovedet det kommer til at gøre tingene nemmere, tror jeg

vi har stadig lidt svært ved at få aftensmad, sådan rigtig mad i fred og ro, men vi forsøger at få det til at fungere, og så er det svært med aftensovetider, selvom vi prøver at holde samme tid hver dag (omkring kl 20), vil hun sjældent sove samme tid hver dag.. ofte vil hun først sove ved 22 tiden, så parforholdet er på standby, eftersom hun sjældent sover når kæresten er kommet hjem, før vi selv går i seng.. men er sikker på det kommer

hvordan går det hos i andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

AnnaK89

Carolina er vist desværre også ved at blive syg  Hun har snot i hele hovedet, hoster og døjer med at sove, da hendes næse bare er stoppet. 

Ellers går det fint - hun er så nysgerring, elsker at komme op og se alting og kan endelig sidde/ligge for sig selv uden at blive sur

Jeg ammer stadig, hvilket jeg synes er helt utroligt Dog kombineret med flaske når jeg er i skole (det er få timer om ugen). 

Carolina er meget interesseret i vores mad, og følger det med store øjne Hun er også begyndt at tage rigtig fat i ting og putte dem i munden Tror ikke der går længe før hun skal have noget andet end MM og MME, da hun er begyndt at vågne om natten for at spise igen (hun plejer at sove igennem). 

Hun er 3 mdr på onsdag, og skal stikkes på torsdag  Håber det går godt og at hun ikke reagere på den, da vi skal holde dåb på lørdag. 

Da jeg vejede hende for ca. 2 uger siden (tror jeg det var), vejede hun ca. 6,4 kg, så er spændt på hvad hun vejer og hvor lang hun er på torsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.