Intet hjælper....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har tidligere skrevet denne: https://www.baby.dk/debat/192501pi1/barnets-soevn/3-aar-og-st

Siden d. 20 September har vi sat en seng ind ved siden af vores for at vores 3 årige dreng på den måde kunne komme til at sove sammen med os, for at se om vi på den måde bare kunne få LIDT søvn - men nej, det er et rent helvede.

Vi har en rutine, vi kører hver aften og han blir puttet samme klokslæt, hver aften.

Vi starter med at putte ham i hans egen seng og det går nogenlunde, men efter en halv time til en hel, vil han ind i vores og det har jeg affundet mig med og han falder i søvn derinde, men han vågner stadig en milliard gange, sp vil han ind i hans egen, så vågner han og vil tilbage til os o.s.v. - jeg kan ikke mere, jeg falder snart fra hinanden hvis jeg ik får noget søvn.....

Han er ørebarn - men er tjekket og alt er ok......

Der var en der nævnte noget med en motorikkonsulent, men min dreng har ingen problemer med motorikken og de virkede meget underlige over på kommunen at jeg ringede, når han ikke havde "motoriske problemer"....

Hjælp....igen.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Ciss

Jeg ved jo ikke, om det kan hjælpe, men jeg selv sov meget urolig som lille - indtil det i skolealder blev opdaget, at jeg havde lidt tør hud (der var ikke rigtig noget at se, men tør var den), og vi fik besked på at smøre hver aften og efter hvert bad med en god, parfumefri creme. Det betød enormt for min nattesøvn.

Jeg ser det samme hos min søn - hvis vi har glemt at smøre ham en aften, vågner han mange gange i løbet af natten, indtil vi kommer i tanke om det, og får smurt ham.

Anmeld

8. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg ved jo ikke, om det kan hjælpe, men jeg selv sov meget urolig som lille - indtil det i skolealder blev opdaget, at jeg havde lidt tør hud (der var ikke rigtig noget at se, men tør var den), og vi fik besked på at smøre hver aften og efter hvert bad med en god, parfumefri creme. Det betød enormt for min nattesøvn.

Jeg ser det samme hos min søn - hvis vi har glemt at smøre ham en aften, vågner han mange gange i løbet af natten, indtil vi kommer i tanke om det, og får smurt ham.

Det skal i hvert fald prøves, 1000 1000 tak

Alle råd tages imod med kyshånd

Anmeld

8. oktober 2012

Ciss

Anonym skriver:

Det skal i hvert fald prøves, 1000 1000 tak

Alle råd tages imod med kyshånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.