Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må ærlig indrømme at jeg er ved at blive skør! Jeg mangler en kjole til min datter i en størrelse 128 . Ved i hvor i Århus jeg skal kigge ? Eller har du tilfældigvis en du ikke bruger mere? Så vil jeg rigtig godt se billeder. God søndag aften til jer alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aisha skriver: Må ærlig indrømme at jeg er ved at blive skør! Jeg mangler en kjole til min datter i en størrelse 128 . Ved i hvor i Århus jeg skal kigge ? Eller har du tilfældigvis en du ikke bruger mere? Så vil jeg rigtig godt se billeder. God søndag aften til jer alle
serinasmor skriver: tror jeg ville kigge i bazar vest .. men det kommer også an på stil og hvad den skal bruges til
tror jeg ville kigge i bazar vest .. men det kommer også an på stil og hvad den skal bruges til
Det er til et bryllup. Basar West Må hellere få overtalt manden til at køre mig derover.
Aisha skriver: Det er til et bryllup. Basar West Må hellere få overtalt manden til at køre mig derover.
Det ligger en butik der sælger festkjoler på Rådhuspladsen, og de sælger også til børn. Jeg ved ikke om det er i den stil du mener ...? Jeg har også en idé om at der ligger en i Thorvaldsensgade ...
serinasmor skriver: det var bare en tanke ellers er der jo nettet http://www.nybobornetoj.dk/festtoej-til-piger-mm/b rudepigekjoler.html
det var bare en tanke ellers er der jo nettet http://www.nybobornetoj.dk/festtoej-til-piger-mm/b rudepigekjoler.html
Jeg kan ikke nå via nettet. Min datter og mand tager afsted allerede på Torsdag (BERLIN)
Pikku Myy skriver: Det ligger en butik der sælger festkjoler på Rådhuspladsen, og de sælger også til børn. Jeg ved ikke om det er i den stil du mener ...? Jeg har også en idé om at der ligger en i Thorvaldsensgade ...
Skal i byen om 30 min. Så kigger jeg lige en ekstra gang, nu når jeg er desperat
Aisha skriver: Skal i byen om 30 min. Så kigger jeg lige en ekstra gang, nu når jeg er desperat
Den ligger på Rådhuspladsen, hvor Bruunsgade starter ... Held og lykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128