Søger galla Kjole til 8 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
553 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Må ærlig indrømme at jeg er ved at blive  skør! Jeg mangler en kjole til min datter i en størrelse 128 . Ved i hvor i Århus jeg skal kigge ? Eller har du tilfældigvis en du ikke bruger mere? Så vil jeg rigtig godt se billeder. God søndag aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
8. oktober 2012

serinasmor

Aisha skriver:

Må ærlig indrømme at jeg er ved at blive  skør! Jeg mangler en kjole til min datter i en størrelse 128 . Ved i hvor i Århus jeg skal kigge ? Eller har du tilfældigvis en du ikke bruger mere? Så vil jeg rigtig godt se billeder. God søndag aften til jer alle

tror jeg ville kigge i bazar vest .. men det kommer også an på stil og hvad den skal bruges til

Anmeld

8. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
serinasmor skriver:

tror jeg ville kigge i bazar vest .. men det kommer også an på stil og hvad den skal bruges til

Det er til et bryllup. Basar West   Må hellere få overtalt manden til at køre mig derover. 

Anmeld

8. oktober 2012

serinasmor

Aisha skriver:

Det er til et bryllup. Basar West   Må hellere få overtalt manden til at køre mig derover. 

det var bare en tanke

ellers er der jo nettet

http://www.nybobornetoj.dk/festtoej-til-piger-mm/b rudepigekjoler.html

Anmeld

8. oktober 2012

Pikku Myy

Det ligger en butik der sælger festkjoler på Rådhuspladsen, og de sælger også til børn. Jeg ved ikke om det er i den stil du mener ...? Jeg har også en idé om at der ligger en i Thorvaldsensgade ...

Anmeld

8. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
serinasmor skriver:

det var bare en tanke

ellers er der jo nettet

http://www.nybobornetoj.dk/festtoej-til-piger-mm/b rudepigekjoler.html

Jeg kan ikke nå via nettet. Min datter og mand tager afsted allerede på   Torsdag (BERLIN)

Anmeld

8. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Pikku Myy skriver:

Det ligger en butik der sælger festkjoler på Rådhuspladsen, og de sælger også til børn. Jeg ved ikke om det er i den stil du mener ...? Jeg har også en idé om at der ligger en i Thorvaldsensgade ...

Skal i byen om 30 min. Så kigger jeg lige en ekstra gang, nu når jeg er desperat 

Anmeld

8. oktober 2012

Pikku Myy

Aisha skriver:

Skal i byen om 30 min. Så kigger jeg lige en ekstra gang, nu når jeg er desperat 

Den ligger på Rådhuspladsen, hvor Bruunsgade starter ... Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.