han bider når jeg ammer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.780 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Mussen2

min søn på 8 mdr. har i dag fået en ny hobby...at bide mor i babsen når han bliver ammet. det gør fffsahgdwuyegf uhewfu nas!!!!

Hvad gør man lige.....er der kun at hoolde ud eller drop amningen eller hafr i tricks i ærmet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

MorDk

Åhhh det gjorde min søn også da han var 9 mdr. AV for helvede... siger jeg bare!!! Da han var 10 mdr. stoppede jeg fra den ene dag til den anden med at amme ham. FIK NOK! Han bed mig konstant og ville ikke slippe sit "tag" det var IKKE spor sjovt!!!

Ingen gode råd her... desværre... (jeg stoppede jo som sagt)

Anmeld

7. oktober 2012

Muhmi

Jeg gjorde det med Silas at jeg tog ham væk fra brystet når han bed.. Så fik han ikke mere før næste gang... Han har heldigvis ikke bidt mig meget, men de gange han har gjort det er jeg bare blevet så forskrækket... For ondt synes jeg ikke det gør, men jeg var så bange for at han ville bide igennem og især fordi han har haft tænder i både overmund og undermund siden han var 6 mdr. gammel... Men han gjorde det kun ganske få gange, tror det var 5-6 gange og de tre-fire af gangene inden for en uges tid, så stoppede jeg helt med at amme... Det turde jeg ikke.. Han synes nemlig det var lidt sjov til sidst...

Anmeld

7. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Mussen2 skriver:

min søn på 8 mdr. har i dag fået en ny hobby...at bide mor i babsen når han bliver ammet. det gør fffsahgdwuyegf uhewfu nas!!!!

Hvad gør man lige.....er der kun at hoolde ud eller drop amningen eller hafr i tricks i ærmet

Jeg råbte: "AV!!!" 

Ikke for at være tarvelig, men af ren reaktion, og det hjalp da også, for han blev så forskrækket at han slap 

Han fik bidt mig en del gange (10-20 gange, uden at have talt). Men jeg sagde av hver gang og fjernede ham så fra brystet. Det virkede og til sidst kunne jeg amme ham uden at blive bidt

Anmeld

7. oktober 2012

Noneother

Jeg gjorde som jeg var blevet rådet til og råbte højt AV!!! når han gjorde det. De bliver muligvis lidt forskrækkede, men det virkede her, og han stoppede efter en uges tid. 

Jeg synes sgu at det var lidt hårdt at skulle gøre, men jeg tror at et ammestop havde været hårdere..

Anmeld

7. oktober 2012

Mussen2

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg råbte: "AV!!!" 

Ikke for at være tarvelig, men af ren reaktion, og det hjalp da også, for han blev så forskrækket at han slap 

Han fik bidt mig en del gange (10-20 gange, uden at have talt). Men jeg sagde av hver gang og fjernede ham så fra brystet. Det virkede og til sidst kunne jeg amme ham uden at blive bidt

Jeg sagde også av meget højt, ren reaktion! Han blev meget forskrækket. For søren han bider hårdt og så trækker sig tilbage. Det er ligefør jeg ikke kan slappe nok af nu til at mælken kan løbe til.....

Anmeld

7. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

De gange thea bed mig, sagde jeg højt av for BLIP BLIP BLIP og tog babben fra hende. Hun lærte meget hurtigt at man ik bed mor i babben og ammede til thea var næsten et år! Vh stine

Anmeld

7. oktober 2012

Mussen2

MorDk skriver:

Åhhh det gjorde min søn også da han var 9 mdr. AV for helvede... siger jeg bare!!! Da han var 10 mdr. stoppede jeg fra den ene dag til den anden med at amme ham. FIK NOK! Han bed mig konstant og ville ikke slippe sit "tag" det var IKKE spor sjovt!!!

Ingen gode råd her... desværre... (jeg stoppede jo som sagt)

Jeg frygter også det ender sådan her. Kan mærke nedløbs refleksen ikke fungerer under pres

Anmeld

7. oktober 2012

Mussen2

StineW79 skriver:

De gange thea bed mig, sagde jeg højt av for BLIP BLIP BLIP og tog babben fra hende. Hun lærte meget hurtigt at man ik bed mor i babben og ammede til thea var næsten et år! Vh stine

jeg må hænge i. Synes bestemt ikke jeg plejer at være pivet, men det er det der med at man ved det kommer lige pludselig......

Anmeld

7. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Mussen2 skriver:

Jeg sagde også av meget højt, ren reaktion! Han blev meget forskrækket. For søren han bider hårdt og så trækker sig tilbage. Det er ligefør jeg ikke kan slappe nok af nu til at mælken kan løbe til.....

Kan kan udemærket følge dig! Det er super smertefuldt. 

Jeg tror det er vigtigt at få barnet til at forstå, at det ikke er rart (deraf reaktionen) og at man ikke får mere mælk når man bider.

Han forstår det med garanti lynhurtigt!   Slap bare helt af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.