hvilken autostol vil I anbefale...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mussen2 skriver:

vi skal nok snart have fat i en ny til vores datter som er 3 år og 4 mdr. vejer ca 16 kg.

hvilken stol vil i anbefale. Vi har isofix. vi har en priorifix fra Maxi Cosi nu, den begynder at virke lidt lille

Jeg synes, det er en jungle...............

Når jeg forhåbentligt snart bliver færdig med mit kørekort og skal have bil, vil jeg købe denne  til begge børn.

Jeg har en veninde, der bruger den til sine drenge. De er nu seks år, men de har haft den siden, de var tre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Autostol.dk

malenemusen skriver:

Tusind tak for svar, det er nemlig den vi har overvejet :-)

Ok. Det er også et godt valg.

Når i har fået lidt erfaringer med den, må i endelige huske, at gå ind på autostol.dk og dele jeres erfaringer.

God dag.

Anmeld

18. oktober 2012

malenemusen

Autostol.dk skriver:

Ok. Det er også et godt valg.

Når i har fået lidt erfaringer med den, må i endelige huske, at gå ind på autostol.dk og dele jeres erfaringer.

God dag.

Ved du evt hvor i dk de forhandler kiddy Guardian Pro 2? Vi vil nemlig meget gerne prøve den inden vi køber den.

Anmeld

18. oktober 2012

Pige2009

Autostol.dk skriver:

Hej,

Den mest populære autostol i 15-36 kg. klassen, er helt sikkert Cybex Solution X2-fix -  http://www.autostol.dk/model/cybex-solution-x2-fix/ - den har fået 76% i testen og ligger på niveau med Römer KidFix, som er den næst mest populære autostol  http://www.autostol.dk/model/romer-kidfix/

Begge er altså testet til bedst i klassen (set over alle resultater siden 2007!), så det er gode stole. Der er mange indstillingsmuligheder og barnet sidder ofte rigtig godt i dem (der er altid undtagelser).

Rømeren er en lille smugle billigere end Cybex, men det er kun et par 100 kr, der er forskel.

Jeg vil helt klart anbefale dig, at købe en af de stole

Har selv lige købt denne model af Cybex på diN anbefaling. Sikkerhed skal man ikke gå på kompromis med

Anmeld

19. oktober 2012

Autostol.dk

malenemusen skriver:

Ved du evt hvor i dk de forhandler kiddy Guardian Pro 2? Vi vil nemlig meget gerne prøve den inden vi køber den.

Hej,

Herhjemme er det Dansk Supermarked, der har rettighederne til at sælge Kiddy, så det er i Bilka du skal finde dem. De gør dog ikke ret meget ud af det, så tvivler meget på, at de faktisk har den stående i butikken, men du kan være heldig.

Har spurgt dem flere gange, hvorfor de ikke har alle modellerne og ikke gør mere for, at markedsføre dem. De siger, at det er fordi, at mærket ikke er så populært i DK (måske fordi folk ikke kender til det!) så med mere markedsføring/tilgængelighed ville salget nok stige.

Men jeg kan ikke gøre andet end, at anbefale dig, at skrive til dem og så se om de har en stående et eller andet sted.

Anmeld

19. oktober 2012

Autostol.dk

Baagøe skriver:

Har selv lige købt denne model af Cybex på diN anbefaling. Sikkerhed skal man ikke gå på kompromis med

Dejligt at høre. Sikker på i nok skal blive glade for stolen.

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

Autostol.dk skriver:

Dejligt at høre. Sikker på i nok skal blive glade for stolen.

Jeps 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.