Fifty shades - mørket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.462 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Koen.

Ja er der nogen der er i gang med den? Jeg skal i gang med den når ungerne er puttet, kan næsten ikke vente til de sover er normalt ikke til den slags bøger, men slugte del 1 råt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Koen.

Nå når ingen andre er ved at læse den vil jeg bare for tælle at den lever virkelig godt op til del 1, den er endnu mere spændene

Anmeld

8. oktober 2012

Troldemommi

Jeg skal også have fat i den, jeg syntes også 1eren var god, men puhh for en slutning

Monica

Anmeld

8. oktober 2012

Koen.

Monica P skriver:

glæglæJeg skal også have fat i den, jeg syntes også 1eren var god, men puhh for en slutning

Monica

Kan kun sige glæd dig

Anmeld

8. oktober 2012

Troldemommi

tanja. skriver:

Kan kun sige glæd dig

tror da vist lige jeg skal ned i byen idag og have fat i den

Anmeld

8. oktober 2012

Koen.

Monica P skriver:

DDe

tror da vist lige jeg skal ned i byen idag og have fat i den

Det ville jeg synes var en god ide eller hvis i er tæt på en bilka har de dem til kun 95 kr

Anmeld

8. oktober 2012

Troldemommi

tanja. skriver:

Det ville jeg synes var en god ide eller hvis i er tæt på en bilka har de dem til kun 95 kr

ejj vi skal i bilka på fredag, der er jo lang tid til  nu får vi se, jeg burde også skrive ansøgninger

Monica

Anmeld

8. oktober 2012

chael

Jep, købte den fredag og gik igang med den om aftenen. Blev færdig med den søndag morgen.

Og man bliver kun mere forelsket i historien, hvis man er vild med den i forvejen

Anmeld

8. oktober 2012

Koen.

Monica P skriver:

ejj vi skal i bilka på fredag, der er jo lang tid til  nu får vi se, jeg burde også skrive ansøgninger

Monica

Så var det måske alligevel bedst at vente

Anmeld

8. oktober 2012

Koen.

chael skriver:

Jep, købte den fredag og gik igang med den om aftenen. Blev færdig med den søndag morgen.

Og man bliver kun mere forelsket i historien, hvis man er vild med den i forvejen

Uuh jeg er nået til kapitel 6 og nøj den er bare god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.