Kasser til opbevaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Hej tøser 

Årha, jeg har købt en større reol til den bettes værelse. Der er 12 rum i reolen og jeg havde jo tænkt at nogle af dem skulle indholde noget af hendes tøj og nogle andre skulle have noget af hendes legetøj.

Mit problem er så at jeg kan simpelthen ikke finde nogen kasser der passer præcis i målene i reolen  Skal bruge kasser der er 31cm dyb og 32cm bred og selvfølgelig gerne i noget pige mønster eller farve.

Kan kun finde nogen der er 32cm dyb, som minimum, ergo vil kasserne jo stikke ud af reolen 

Hvordan er jeres opbevaring, eller har i nogen gode ideer  ? Send gerne billeder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Alanda

Loui Norman skriver:

Hej tøser 

Årha, jeg har købt en større reol til den bettes værelse. Der er 12 rum i reolen og jeg havde jo tænkt at nogle af dem skulle indholde noget af hendes tøj og nogle andre skulle have noget af hendes legetøj.

Mit problem er så at jeg kan simpelthen ikke finde nogen kasser der passer præcis i målene i reolen  Skal bruge kasser der er 31cm dyb og 32cm bred og selvfølgelig gerne i noget pige mønster eller farve.

Kan kun finde nogen der er 32cm dyb, som minimum, ergo vil kasserne jo stikke ud af reolen 

Hvordan er jeres opbevaring, eller har i nogen gode ideer  ? Send gerne billeder 

Ikea plejer tit at have forskellige slags opbevaringskasser i flere forskellige størrelser . Og man kan jo altid kigge på deres hjemmeside inden man tager afsted  

God jagt

Anmeld

8. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Alanda skriver:

Ikea plejer tit at have forskellige slags opbevaringskasser i flere forskellige størrelser . Og man kan jo altid kigge på deres hjemmeside inden man tager afsted  

God jagt

Ja og det er lige præcis hvis jeg har gjort, har kigget ikeas hjemmeside, og de har ikke den størrelse jeg skal bruge i den farve jeg ønsker. Faktisk har de et meget lille udvalg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.