"Blid bondage"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.365 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Anonym trådstarter

..Altså ikke sådan noget med at slå på hinanden osv.

Men jeg kunne godt tænke mig at prøve sådan noget med at blive bundet/binde min partner/bind for øjnene og sådan.
Problemet er at vores seng ikke har noget man kan binde fast til - Altså søjler/ben/hovedgærde osv. (Det er en Malm fra Ikea )

Derfor håbede jeg at nogle kunne anbefale en hjemmeside hvor man kan købe noget som kan fastgøres under sengen eller sådan noget. Eller måske bare har en anden genial løsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Men jeg kunne godt tænke mig at prøve sådan noget med at blive bundet/binde min partner/bind for øjnene og sådan.
Problemet er at vores seng ikke har noget man kan binde fast til - Altså søjler/ben/hovedgærde osv. (Det er en Malm fra Ikea )

Derfor håbede jeg at nogle kunne anbefale en hjemmeside hvor man kan købe noget som kan fastgøres under sengen eller sådan noget. Eller måske bare har en anden genial løsning

kan man ikke bore nogle ringe i væggen hvor man kam sætte bånd fast i? selvom det måske er lidt afslørende hvis man får gæsrer og de kigger ind i soveværelset.

ellers er der jo håndjern. prøv at kigge på sengetrolden.dk de har i hver fald al muligt

Anmeld

7. oktober 2012

Anonym trådstarter

mor-til-vanessa skriver:

kan man ikke bore nogle ringe i væggen hvor man kam sætte bånd fast i? selvom det måske er lidt afslørende hvis man får gæsrer og de kigger ind i soveværelset.

ellers er der jo håndjern. prøv at kigge på sengetrolden.dk de har i hver fald al muligt

Haha.. Dét er måske liiige afslørende nok overfor vores gæster

Men tak, kigger lige forbi den hjemmeside, den kender jeg ikke

Anmeld

7. oktober 2012

CarinaSB

Anonym skriver:

Der er dette .. 

http://hotgirl.dk/shop/doerlaenke-saet-med-5136p.html

http://www.sinful.dk/fetish-fantasy-oppustelig-bondage-stol?gclid=CPfIjdz57rICFYZ2cAodpEYAkA

Anmeld

7. oktober 2012

jack

Anonym skriver:

Du kan jo som en meget simpel løsning, løfte madrassen og lade rebet ligge under og stikke ud på hver side... så kan de gemmes når der kommer gæster god fornøjelse...

Anmeld

7. oktober 2012

Anonym trådstarter

jack skriver:

Du kan jo som en meget simpel løsning, løfte madrassen og lade rebet ligge under og stikke ud på hver side... så kan de gemmes når der kommer gæster god fornøjelse...

Det er selvfølgelig rigtigt. Jeg tænker bare at et reb nok vil gnave

Anmeld

7. oktober 2012

Vivian87

Jeg kan ikke huske hjemmesiden vi hat købt det på men man kan få det på de fleste sexlegetøjs hjemmesider - men vi har sådan en til t spænde rundt om hovedgavlen med mulighed for at spænde hænderne fast

(Vi har også en malm seng fra IKEA)

Anmeld

7. oktober 2012

Anonym trådstarter

Vivian87 skriver:

Jeg kan ikke huske hjemmesiden vi hat købt det på men man kan få det på de fleste sexlegetøjs hjemmesider - men vi har sådan en til t spænde rundt om hovedgavlen med mulighed for at spænde hænderne fast

(Vi har også en malm seng fra IKEA)

Det har jeg også set engang, men nu kan jeg ikke finde det

Anmeld

8. oktober 2012

jack

Anonym skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt. Jeg tænker bare at et reb nok vil gnave

måske ikke lige et reb, men hvad man vælger at benytte

Anmeld

19. november 2012

Mick

Det lyder rigtig spændene og pirrende det projekt du skal i gang med ;-) 

Hvis det skal starte rigtig roligt og blidt har jeg set på de her ting. Det er også lidt til binde lege men absolute i den blide ende. en anden løsning som også kan være billiger er at ta i et bygge marked og se på hvad de har af kæder og reb. Det gjord vi en gang. Vi endte med at købe nogle kæder til hænder og foder og kom af med 130-150 kr så det var en billig start ;-) God for nøjelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.