Nogle der har en gammel sætterkasse ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
584 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

LBK

Ja sådan en søger jeg...? nogle der har sådanne en de vil sælge til Billige penge?? Jeg bor på Lolland og vil ikke køre aalt for langt efter den ??

Anyone ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Wimmie

LBK skriver:

Ja sådan en søger jeg...? nogle der har sådanne en de vil sælge til Billige penge?? Jeg bor på Lolland og vil ikke køre aalt for langt efter den ??

Anyone ??

Netto har lige haft nogle...måske har de stadig 

Anmeld

7. oktober 2012

LBK

Wimmie skriver:

Netto har lige haft nogle...måske har de stadig 

Det vil jeg da prøve at kigge. jeg synes bare de indtil videre har været for dyre at købe i butikkerne 

Anmeld

7. oktober 2012

TeamRocket

Hvor stor skal den være? Jeg har købt nogle fine nogle til børneværelserne på den der online trælast lagersalgs side. De er i rå træ så man selv skal sætte dem i stand, til gengæld er de vildt billige og kvaliteten er fin :-) men de er ikke store som de gammeldags sættekasser. De er mere børneværelse str og passer til smølfer osv :-D

Anmeld

7. oktober 2012

LBK

TeamRocket skriver:

Hvor stor skal den være? Jeg har købt nogle fine nogle til børneværelserne på den der online trælast lagersalgs side. De er i rå træ så man selv skal sætte dem i stand, til gengæld er de vildt billige og kvaliteten er fin :-) men de er ikke store som de gammeldags sættekasser. De er mere børneværelse str og passer til smølfer osv :-D

størrelsen er ligemeget. Dem skal jeg da lige prøve at finde. kan jeg google det du skrev?

Anmeld

7. oktober 2012

TeamRocket

Ja tror jeg sagtens jeg fandt dem selv på google da jeg søgte efter sættekasser. Ellers kan jeg lige tjekke min mail senere og skrive sidens helt rigtige navn :-)

Anmeld

7. oktober 2012

LBK

TeamRocket skriver:

Ja tror jeg sagtens jeg fandt dem selv på google da jeg søgte efter sættekasser. Ellers kan jeg lige tjekke min mail senere og skrive sidens helt rigtige navn :-)

det lyder dejligt. det må du meget gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.