Julekalender 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

KittyCatta

Ihh, sidder og er kommet helt i julehumør.  

Kom til at google julekalender 2012, fordi jeg snart skal have bestilt chokoladekalendre hjem til mine niecer og nevøer, og så samtidig årets tv-julekalendre.

På TV2 sender de Jul i Valhal og på DR1 sender de Julestjerner af Wikke og Rasmussen.

Er der ikke andre end mig, der bare glæder sig til den 1. december? Jeg eeeeeeeeelsker julekalendre.   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg glæder mig også!!!

Anmeld

7. oktober 2012

KittyCatta

rikkeregnbue skriver:

Jeg glæder mig også!!!

Det er bare så hyggeligt og minder mig så meget om min barndom.  

Anmeld

7. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

KittyCatta skriver:

Det er bare så hyggeligt og minder mig så meget om min barndom.  

Ja, nemlig!

Anmeld

7. oktober 2012

Chili

KittyCatta skriver:

Kom til at google julekalender 2012, fordi jeg snart skal have bestilt chokoladekalendre hjem til mine niecer og nevøer, og så samtidig årets tv-julekalendre.

På TV2 sender de Jul i Valhal og på DR1 sender de Julestjerner af Wikke og Rasmussen.

Er der ikke andre end mig, der bare glæder sig til den 1. december? Jeg eeeeeeeeelsker julekalendre.   

Julekalendre er det bedste! 

Jeg sidder faktisk og ser pyrus pt  

Jeg skal bare have tiden til at gå, inden jeg føder, så kan jeg lige så godt se noget god underholdning!  

Anmeld

7. oktober 2012

KittyCatta

Chili skriver:

Julekalendre er det bedste! 

Jeg sidder faktisk og ser pyrus pt  

Jeg skal bare have tiden til at gå, inden jeg føder, så kan jeg lige så godt se noget god underholdning!  

Jeg har samtlige julekalendre på dvd, men kan bare ikke finde mit hæfte med dem  Kunne ellers godt bruge en portion Nissebanden ligenu. 

Anmeld

7. oktober 2012

Chili

KittyCatta skriver:

Jeg har samtlige julekalendre på dvd, men kan bare ikke finde mit hæfte med dem  Kunne ellers godt bruge en portion Nissebanden ligenu. 

Hehe  Håber du finder dem  

Det er bare det bedste 

Anmeld

7. oktober 2012

Dinna88

Jeg har ALTID set julekalder - ingen undtagelser! Men herhjemme har vi ingen kanaler. Og jeg "gider" ikke tage hjem til min mor hver dag. 

Anmeld

7. oktober 2012

Moar2011

KittyCatta skriver:

Jeg glæder mig også heeelt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.