(oktober) Gennemscanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Anden gang

Hej Tøser
I dag kl. 10 skal jeg så til gennemscanning på Holbæk sygehus, jeg er nervøs for tanken om at der skulle være noget galt. Men krydser alt for at det ser helt normalt ud. Jeg ved det er en læge som skal foretage scanningen, da vi har bedt om dette. kryds fingre for mig dem som ser indlægget. smiler. I hører fra mig når jeg har været afsted.
Kh Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Anden gang

Wee er bare super glad.
Vi venter os en frisk og sund knægt på nu 370 g kunne lægen se til scanningen, hvor dejligt er det lige. ben,arme,hjerne,hjerte,lunger og nyre var helt fine. De ting jeg har glemt var også meget fint. Kan bare ikke komme i tanke om det hele nu. Held og lykke til jer som skal til gennemscanning snart, jeg vil krydse fingre for jer. Det føltes næsten som at skulle til eksamen.
Anja

Anmeld

26. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Første gang skriver:

Wee er bare super glad.
Vi venter os en frisk og sund knægt på nu 370 g kunne lægen se til scanningen, hvor dejligt er det lige. ben,arme,hjerne,hjerte,lunger og nyre var helt fine. De ting jeg har glemt var også meget fint. Kan bare ikke komme i tanke om det hele nu. Held og lykke til jer som skal til gennemscanning snart, jeg vil krydse fingre for jer. Det føltes næsten som at skulle til eksamen.
Anja

det var dejligt har jeg selv vært, og det bare dejligt

Anmeld

26. maj 2009

tumle81

Hvor er det bare dejligt for jer :-)

Jeg glæder mig også meget til tirsdag 2. juni hvor jeg skal afsted til MD scanning

Knus Kathrina

Anmeld

27. maj 2009

Brams

Super dejligt for Jer - tillykke med at alt så godt ud. Skal til gennemskanning den 8/6 er også meget spændt og lidt nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.