problem .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2012

MiaLarsen

jeg har et problem er lidt nervøs for og ligge min søn til og sove. fordi han hoster så meget.. er det godt og gøre et eller andet hvis han hoster så meget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det kan hjælpe, at han sover køligt og hæver hans hovedgæret på sengen.

Anmeld

6. oktober 2012

MiaLarsen

MoarHvidovre skriver:

Det kan hjælpe, at han sover køligt og hæver hans hovedgæret på sengen.

han sover i barnevogn lige nu. fordi jeg ikke er hjemme.. han er 5 måneder... 

Anmeld

6. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MiaLarsen skriver:

han sover i barnevogn lige nu. fordi jeg ikke er hjemme.. han er 5 måneder... 

Så ville jeg ligge f.eks. en telefonbog under hans madras i barnevognen, så hans hoved blive lidt hævet og stadigvæk sørge for, at han sover køligt - det er det bedste du kan gøre.

Anmeld

6. oktober 2012

MiaLarsen

MoarHvidovre skriver:

Så ville jeg ligge f.eks. en telefonbog under hans madras i barnevognen, så hans hoved blive lidt hævet og stadigvæk sørge for, at han sover køligt - det er det bedste du kan gøre.

tak for svar

Anmeld

6. oktober 2012

Camillakn

MiaLarsen skriver:

jeg har et problem er lidt nervøs for og ligge min søn til og sove. fordi han hoster så meget.. er det godt og gøre et eller andet hvis han hoster så meget.. 

Vil bare llige bekræfte hvad moarhvidovre skriver

Min søn har lige været en ordentlig omgang igennem med en fæl hoste, Vi har simpelthen åbnet vinduet helt op når han sover (ikke om natten) og så givet ham en hue på og søgerede for at han ikke frøs. Han hostede meget pga. snotnæse, så hvis det er samme tilfælde så prøv med nogle næsedråber fås på apoteket. Ellers til lægen med jer, startede med at få noget bricanyl som ikke hjalp her. men har virket fint en anden gang. Vi hoppede så over på ventoline som tog det rigtig hurtigt med 3 dages behandling.

God bedring

Anmeld

6. oktober 2012

FruStolpe

Det er allerede sagt.

Op med hoved og der må ikke være varmt. Faktisk præcis det samme vi selv ville gøre hvis vi hostede.

Hvis hosten er meget slem, kan man med fordel gå en tur -udenfor naturligvis. Vi har måtte gøre det en enkelt gang. Den kolde luft åbner for et eller andet,b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.