Støt gratis økonomisk trængte familier med julepakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. oktober 2012

Annasside

Vil I hjælpe med at gøre en god gerning helt gratis?

Jeg er stødt på dette link familiejul.dk/meld-dig-ind-i-familiejul-pa-facebook-og-vind-konkurrencen/hvor der donoreres 1 kr. pr. nyt medlem af facebookgruppen til velgørende organisationer i Danmark, der bl.a. uddeler julepakker til økonomisk trængte familier.

Det eneste man skal gøre er at melde sig i facebookgruppen for bloggen her www.facebook.com/pages/Familiejul-gode-r%C3%A5d-til-alle-der-elsker-julen/275283032493506

Desuden deltager man også i en konkurrence på 1000 kr.

Jeg håber meget, at I vil bakke op om det gode initiativ. Sidste år var jeg én af de familier, der nød godt af at få en julepakke. Det betød bare så meget i en af de sværeste tider af mit liv. I år har jeg heldigvis fået fast arbejde og skal holde en helt almindelig jul med mine børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

TNBC

Annasside skriver:

Vil I hjælpe med at gøre en god gerning helt gratis?

Jeg er stødt på dette link familiejul.dk/meld-dig-ind-i-familiejul-pa-facebook-og-vind-konkurrencen/hvor der donoreres 1 kr. pr. nyt medlem af facebookgruppen til velgørende organisationer i Danmark, der bl.a. uddeler julepakker til økonomisk trængte familier.

Det eneste man skal gøre er at melde sig i facebookgruppen for bloggen her www.facebook.com/pages/Familiejul-gode-r%C3%A5d-til-alle-der-elsker-julen/275283032493506

Desuden deltager man også i en konkurrence på 1000 kr.

Jeg håber meget, at I vil bakke op om det gode initiativ. Sidste år var jeg én af de familier, der nød godt af at få en julepakke. Det betød bare så meget i en af de sværeste tider af mit liv. I år har jeg heldigvis fået fast arbejde og skal holde en helt almindelig jul med mine børn.

Jeg ville gerne men kan ikke komme på facebook.
Jeg overvejede at skrive til nogen af dem der står for det, om hvis man nu havde lyst til at invitere nogen til at holde jul hos en. F.eks en enlig mor/far eller bare nogen der ikke har nogen at være sammen. Som mig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.