update med spark i :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. oktober 2012

Karina84

Hej piger

Synes lige jeg vil komme med en lille update på hvordan det går her hos os.

som jeg også har skrevet i en anden tråd, så var vi til NF i torsdags, alt så bare så fint ud og terminen blev rettet til d.7 april i stedet for d.11.

Det var så skønt at se den lille, og selvom man har prøvet det før, ved hvad der skal ske og måske derfor ikke har den der samme spændte, forventnings (og svært at forklare). Så blev man da godt nok lige ramt af lykke igen, hold tænk at jeg inden længe har 2 skønne børn

Ooog i går mærkede jeg helt sikkert liv derinde fra, var ikke i tvivl!  

Nå ja, og så har storebror været syg siden tirsdag, håber han er ved at være helt ovre det snart.

Kram Karina 13 plus 6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

0siv0

Karina84 skriver:

Hej piger

som jeg også har skrevet i en anden tråd, så var vi til NF i torsdags, alt så bare så fint ud og terminen blev rettet til d.7 april i stedet for d.11.

Det var så skønt at se den lille, og selvom man har prøvet det før, ved hvad der skal ske og måske derfor ikke har den der samme spændte, forventnings (og svært at forklare). Så blev man da godt nok lige ramt af lykke igen, hold tænk at jeg inden længe har 2 skønne børn

Nå ja, og så har storebror været syg siden tirsdag, håber han er ved at være helt ovre det snart.

Kram Karina 13 plus 6

Sikke et dejligt indlæg! Og hvor er det fantastisk, at du allerede har mærket liv - jeg er SÅ spændt på det, og det varer forhåbentligt ikke så længe..

Måske du kan give et hint om, hvad man helt præcist skal mærke efter? For jeg har ingen anelse om, hvad jeg skal forvente.. er det en kriblen, rumsteren eller..?

-0Siv0 nu 13+5

Anmeld

7. oktober 2012

Karina84

0siv0 skriver:

Sikke et dejligt indlæg! Og hvor er det fantastisk, at du allerede har mærket liv - jeg er SÅ spændt på det, og det varer forhåbentligt ikke så længe..

Måske du kan give et hint om, hvad man helt præcist skal mærke efter? For jeg har ingen anelse om, hvad jeg skal forvente.. er det en kriblen, rumsteren eller..?

-0Siv0 nu 13+5

Tak, det var sødt sagt 

Ih jamen det er svært at beskrive, mange siger det føles som smaa bobler. Nu her synes jeg at jeg kunne mærke et lille puf, ja som om den lige giver dig et lille spark ud mod maven 

Første gang mærkede jeg det i 15-16 uge, og jeg synes ikke jeg var i tvivl, det mærkes ikke som noget du før har følt derinde.

Anmeld

7. oktober 2012

M (:

Hej piger

Kram Karina 13 plus 6

Wooow, vildt at du har mærket liv allerede! Er kun lidt (læs: meget!) misundelig..  Håber snart det er min tur! 

Stort tillykke med veloverstået NF! 

Venligst M (: 14+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.