øllebrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

heaven

Hey girls Jeg giver pulver-ollebrød, hvad med fedtstof? Det er ikke baseret på mælk står der højt og tydeligt på pakken, men jeg spæder til med mme og giver også mme i kop til måltidet.... Så mælk er vel ok, men hvad med fedtstof??? Det kan godt ske det er mig, men jeg synes ikke det er naturligt at komme olie eller smør i, som det er i havregrød f.eks ???? Men er ikke den store "fessor" i et køkken, så pludselig i tvivl??? Kram Jannie - som sikkert snart bliver bannet herfra fordi jeg stiller for mange madspørgsmål, tsk tsk:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

ka li ja

hehe
er dit barn stort eller lille.
hvis det ikke er en lille prop så kan du roligt komme smør eller olie i.

Anmeld

12. marts 2008

Loggidut

hov svare lige kvikt her.,...på lidt af det du skriver...

her kan man ikke spørge for meget...

og der findes ikke dumme spørgsmål....KUN DUMME SVAR!

stort kram fra sloggi...som lige vil læse dit indlæg igen! ha ha

Anmeld

12. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] Hey girls Jeg giver pulver-ollebrød, hvad med fedtstof? Det er ikke baseret på mælk står der højt og tydeligt på pakken, men jeg spæder til med mme og giver også mme i kop til måltidet.... Så mælk er vel ok, men hvad med fedtstof??? Det kan godt ske det er mig, men jeg synes ikke det er naturligt at komme olie eller smør i, som det er i havregrød f.eks ???? Men er ikke den store "fessor" i et køkken, så pludselig i tvivl??? Kram Jannie - som sikkert snart bliver bannet herfra fordi jeg stiller for mange madspørgsmål, tsk tsk:'([/citat] kom det bare i....der er jo ikke salt i deres mad, og du kan tydeligt smage at det smager bedre når man har kommet smør i....og ungerne kender ikke hvordan det ellers smager, og de spiser det jo fint...så i med klatten...og ned i skrutten...og så sorry for mit tidligere indlæg...det er bare vigtigt at der ikke sidder nogen og tror de kan spørge for meget, eller for dumt

Anmeld

12. marts 2008

heaven

ka li ja skriver:

hehe
er dit barn stort eller lille.
hvis det ikke er en lille prop så kan du roligt komme smør eller olie i.

- Hey..

Læg lige først mærke til at jeg kan svare på indlægget, ikk?? COOL.....
Nej, min Lasse er bestemt ikke en prop, nærmere det modsatte, vejede 8250 for 3 uger siden.. Men han er heller ikke tyk... er gennemsnitlig.. Så mon ikke en klat smør er bedst?
Kram Jannie

Anmeld

12. marts 2008

heaven

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] Hey girls Jeg giver pulver-ollebrød, hvad med fedtstof? Det er ikke baseret på mælk står der højt og tydeligt på pakken, men jeg spæder til med mme og giver også mme i kop til måltidet.... Så mælk er vel ok, men hvad med fedtstof??? Det kan godt ske det er mig, men jeg synes ikke det er naturligt at komme olie eller smør i, som det er i havregrød f.eks ???? Men er ikke den store "fessor" i et køkken, så pludselig i tvivl??? Kram Jannie - som sikkert snart bliver bannet herfra fordi jeg stiller for mange madspørgsmål, tsk tsk:'([/citat] Loggi..... Du er et af de sødeste mennesker jeg "ikke" kender, tak for svaret du.... og tillykke med den store:D kom det bare i....der er jo ikke salt i deres mad, og du kan tydeligt smage at det smager bedre når man har kommet smør i....og ungerne kender ikke hvordan det ellers smager, og de spiser det jo fint...så i med klatten...og ned i skrutten...og så sorry for mit tidligere indlæg...det er bare vigtigt at der ikke sidder nogen og tror de kan spørge for meget, eller for dumt[/citat]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.