annecatrine88 skriver:
Hejsa..
Jeg har lige nogen spørgsmål..
Da vi lige har lavet badværelse, som blev en smule dyre end jeg havde regnet med, vil jeg gerne spare en helt masse inden vores lille pige kommer til verden her om en måned. Det bliver så på mad budgettet..
- Nogen der har nogle billige (meget billige) mad forslag, både til aftensmad men også til madpakke til manden?
- Hvad pakkede i ned i baby tasken til hospitalet?
- Hvor meget skal baby sove i barnevognen udenfor den første tid?
- Andre der har været ledige, som skulle melde sig på barsel? Jeg skal begynde på min barsel her på mandag og har fået af vide at jeg bare skal melde det til jobnet, men jeg kan ikke finde det inde på deres hjemmeside. Det eneste jeg kan er hvis man er syg eller har fået arbejde eller hvis man skla melde sig ledig. Jeg har HK.
Håber der er nogen der kan hjælpe.. 
Opper den lige for dig
Kan ikke rigtigt svare på dine spørgsmål, men prøver
Mht mad og madpakke - lav madplan, mad til flere dage (evt. til nedfrysning), bag noget brød til madpakke.
Mht. babytaske - den nåede vi slet ikke at pakke. Men tøj til hjemkomst i hvert fald.
Mht. barnevogn - vores pige sover ikke ude (gården er ikke barnevenlig) men når hun gør, ligger hun i voksipose, alm. tøj, hue og bomuldshandsker, ellers får hun det for varmt. Da hun var nyfødt (5 uger) havde hun jakke, dyne, bomuldshandsker, hue samt (selvfølgelig) tøj på.
Det sidste har jeg ikke prøvet