Filtet mariehøne futter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. oktober 2012

louisevl

Mette. skriver:

Hold op hvor er de fine! Både dem i mariehøner og dem i mus.

Har du et billede af bunden på dem?

Også tænkte jeg på, hvordan er de der i åbningen? Jeg har en ret spinkel datter, så vi oplever med nogen hjemmesko de falder af, fordi de er for store i åbningen.

I åbningen kan jeg sagtens sørge for den er lidt smallere end normalt, så hun ikke taber dem Min dreng har en meget normal fod og han taber dem ikke. Så hvis din datters lige får et par sting ekstra burde hun ikke tabe dem

Og bunden ser sådan ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Mette.

louisevl skriver:

I åbningen kan jeg sagtens sørge for den er lidt smallere end normalt, så hun ikke taber dem Min dreng har en meget normal fod og han taber dem ikke. Så hvis din datters lige får et par sting ekstra burde hun ikke tabe dem

Og bunden ser sådan ud

Tusind tak for svar.

De er så søde - jeg er ret sikker på jeg vender tilbage når der kommer børnepenge, for vi mangler snart futtere i størrelsen større og jeg er vild med uld, så de her er jo mere end perfekte.

Anmeld

13. oktober 2012

louisevl

FrkZier skriver:

jeg tygger lige på den

hvor lang tid tager det ca at fremstille sådan et par? bare så jeg ved ca hvornår jeg senest skal beslutte mig

Hvis jeg ikke har andre på bestilling tager det ca. 1 uge

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

louisevl skriver:

Hvis jeg ikke har andre på bestilling tager det ca. 1 uge

okaj

jeg venter i hvertfald lige til den bliver d. 1 så der er penge på kontoen igen - har vidst shoppet liiiidt for meget den her måned, og sku jo gerne også have noget at spise resten af måneden

Anmeld

13. oktober 2012

louisevl

Mette. skriver:

Tusind tak for svar.

De er så søde - jeg er ret sikker på jeg vender tilbage når der kommer børnepenge, for vi mangler snart futtere i størrelsen større og jeg er vild med uld, så de her er jo mere end perfekte.

Det var da så lidt

De er altså også bare dejlige i uld her til vinter og du skriver bare, hvis I vil have nogle

Anmeld

13. oktober 2012

louisevl

FrkZier skriver:

okaj

jeg venter i hvertfald lige til den bliver d. 1 så der er penge på kontoen igen - har vidst shoppet liiiidt for meget den her måned, og sku jo gerne også have noget at spise resten af måneden

Det er bare i orden Ja kender godt det med at man nemt kommer til at shoppe lidt for meget

Anmeld

21. oktober 2012

louisevl

op op

Anmeld

28. oktober 2012

louisevl

Vupti

Anmeld

4. november 2012

louisevl

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.