(marts) Bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så er jeg lige hjemvendt fra Bilka af. De har Libero bleer på tilbud til 239 kr. for en kasse med 3 pakker i. Det er godt nok billigt.

Hvilken bleer bruger I? Vi bruger kun Libero - både til Lina og Luka. Vi har prøvet andre, men de passer ikke til os (giver enten rød røv eller lægger eller andre ting).

Kh.
Katja - Lina 9 uger i morgen og Luka 19 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Så er jeg lige hjemvendt fra Bilka af. De har Libero bleer på tilbud til 239 kr. for en kasse med 3 pakker i. Det er godt nok billigt.

Hvilken bleer bruger I? Vi bruger kun Libero - både til Lina og Luka. Vi har prøvet andre, men de passer ikke til os (giver enten rød røv eller lægger eller andre ting).

Kh.

Det samme her 

Anmeld

26. maj 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Kh.

Jeg brugte så også libero men blev anbefalet aldis ..
Har nu prøvet og de er akkurat som libero og de har vundet en masse bedst i test ,, Jeg giver 99 for 99 stk og er yderst tilfreds

Anmeld

26. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det kunne være, at jeg skulle prøve Aldis næste gang, at jeg skal købe bleer. Der går dog lidt tid, da jeg nu har 3 1/2 pakke bleer.

Jeg har givet 80 kr. pr. pakke og der er 68 bleer i - det er str. 3 (når de bliver købt i en kasse).

Anmeld

26. maj 2009

Mira0911

Vi bruger kun Libero, og til tider Coop, vibelle og Spar bleer....

Anmeld

26. maj 2009

Muffinmus

Startede med libero begge gange men de bliver utætte..så her dur kun Huggies til hende lige nu og det samme galdt min søn intil han blev lidt over 1 år sjovt som der bare er en ble der dur og nogle der ikke gør.

Anmeld

26. maj 2009

Mca<3

Kan virkelig anbefale Aldi s ,,,,

Anmeld

26. maj 2009

MoarViborg

Jeg bruger også de billige men egentlig ret fantastiske fra Aldi 

Anmeld

27. maj 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Jeg bruger også de billige men egentlig ret fantastiske fra Aldi 

Nemlig ,,

Anmeld

27. maj 2009

Muffinmus

Hm..prøvede vibelle til min søn og på 3 dage tissede han ud 3 gane og sked ud en gang...nasty!! så her duer de overhovedet ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.