Rengøring af barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.635 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

mth1987

Hej skønne damer. Jeg har brug for et godt råd. hvordan får jeg fjernet svedpletter fra hovedgærdet i både kasse og lift? Det ser ikk ud til at jeg kan få stoffet af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Kvist

mth1987 skriver:

Hej skønne damer. Jeg har brug for et godt råd. hvordan får jeg fjernet svedpletter fra hovedgærdet i både kasse og lift? Det ser ikk ud til at jeg kan få stoffet af

Hvilken barnevogn har du?? Ved hvert fald at du kan tage stoffet af en Emmaljunga og smide det i vaskemaskinen, har jeg gjort med vores..

Anmeld

5. oktober 2012

mth1987

Kvist skriver:

Hvilken barnevogn har du?? Ved hvert fald at du kan tage stoffet af en Emmaljunga og smide det i vaskemaskinen, har jeg gjort med vores..

Det er en emmaljunga men syntes altså ikk jeg kan få det af?

Anmeld

5. oktober 2012

Kvist

mth1987 skriver:

Ved ikke om du kan gøre det med liften, har jeg ikke prøvet.. Men stoffet i selve barnevognskassen skulle du kunne tage af og vaske.. Det sidder fast i nogle trykknapper oppe under stoffet..

Anmeld

5. oktober 2012

spj

Du kan godt tage det af en emmaljunga. Jeg har næsten lige vasket vores så den var klar til lillebror. Jeg smurte alle pletteren ind i vel og lod det trække ind i stoffer i 10 min inden det blev vasket. Det blev så fint. Det var kun en kuglepens streg der ikke gik af, ellers var resten helt Hvidt.

Anmeld

5. oktober 2012

Kvist

mth1987 skriver:

Mener også du skal have kalechen af for at kunne tage resten af..

Anmeld

5. oktober 2012

mth1987

Tak for svar har fået stoffet af kassen så nu mangler jeg bare liften

Anmeld

5. oktober 2012

LISBETH:-)

Da jeg skulle bruge min vogn og lift til barn nr 2 sendte jeg bare det hele til rensning. I min emmaljunga lift kunne jeg ikke få stoffet af så der tog jeg bare hele liften med det var der ingen problemer i:-) Det samme gjorde jeg med kalechen:-)

Anmeld

5. oktober 2012

mth1987

LISBETH:-) skriver:

Da jeg skulle bruge min vogn og lift til barn nr 2 sendte jeg bare det hele til rensning. I min emmaljunga lift kunne jeg ikke få stoffet af så der tog jeg bare hele liften med det var der ingen problemer i:-) Det samme gjorde jeg med kalechen:-)

Skide smart altså tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.