Alene hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Stumpen

-det er hvad Karsten og jeg er i denne uge.. Mathilde er i sommerhus med hendes bedst samt hendes moster og kusine..

Jeg har i dag sagt ja tak til lejligheden og så har vi været i Ikea og brugt masser af penge, men ikke så mange som jeg regnede med at det ville blive da jeg så den overfyldte vogn

I morgen skal jeg vist så småt i gang med at pakke det unødvendige ned (for kan godt mærke at det bliver hårde og hårde at bøje sig ned-rejse sig op-bøje sig ned-rejse sig op osv..
Derudover skal vi en tur i banken og have lagt et nyt budget, det er vist på tide at få den up-datet lidt...

I morgen er jo også dagen, hvor jeg går i 9.måned..

Håber også at I har haft en god dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

st

Uha, jeg har aldrig været væk fra Mads mere end 1 døgn, men tror på det er sundt at prøve. Dejligt at stumpen kan komme i sommerhus med Bedste. Det er garanteret godt for dem begge to. Og også for de vordende forældre, som jo har deres at se til med flytning og alt det der. :-)

Som jeg også har skrevet til dig i brevet, så er Ikea altså et skønt sted at komme. Fedt at komme ud at bruge lidt penge.

st

Anmeld

25. maj 2009

Stumpen

"På beløbet" er godt nok blevet misbrugt den sidste uges tid.. Uha uha, men skønt, så længe man har råd til at gøre det

Det er også svært at være adskilt fra hende, men egentlig nok mest fordi at jeg ved at hun nyder det i fulde drag og jeg ikke er en del af det..

Anmeld

25. maj 2009

Munder

Hold da op Anja, 9. måned. Din graviditet er godt nok gået stærkt

Glæder mig til at se billeder af ungernes værelser i den nye lejlighed.

Anmeld

25. maj 2009

Stumpen

Ja den er gået stærkt.. På den ene side kan jeg godt mærke at nu må baby godt snart komme -den fylder/strækker sig godt ud derinde, men på den anden side, så nyder jeg bare for vildt at mærke den derinde..
Sidste gang var det jo også spændende hvad det ville sige at blive mor, men denne gang ved jeg jo også hvad det vil sige når baby ikke længere rumstere derinde.. Man er bare noget specielt når man går rundt med sådan et bette væsen inde i sig.. Ved ikke helt om min snak er til at følge eller om det er det rene volapyk for jer

Anmeld

25. maj 2009

Munder

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg elskede fornemmelsen af Andrea. Men som du selv skriver, er man som førstegangsfødende også nervøs over det at blive mor, så man nyder det ikke så meget.

Vi er som sagt ikke sikre på, at vi vil have flere, men jeg ville elske at være gravid og nyde graviditeten mere 2. gang.

Anmeld

25. maj 2009

Stumpen

Hvad er det der gør at I er i tvilv om I vil have flere?

Anmeld

25. maj 2009

Munder

Uhhhhh, jeg ved bare ikke om jeg kan rumme flere....

De første par år med Andrea har jo været hårde. Først min fødsel og et år med problemer og eftervirkninger fra den. Så en vinter med konstant sygdom.

Jeg føler lige nu, at det er perfekt. Vi har overskuddet til at nyde livet og Andrea.

Måske om et par år er jeg klar til en til, men lige nu har jeg absolut ikke lysten.

Gav det mening?

Anmeld

26. maj 2009

Stumpen

Dorte W. skriver:

Uhhhhh, jeg ved bare ikke om jeg kan rumme flere....

De første par år med Andrea har jo været hårde. Først min fødsel og et år med problemer og eftervirkninger fra den. Så en vinter med konstant sygdom.

Jeg føler lige nu, at det er perfekt. Vi har overskuddet til at nyde livet og Andrea.

Måske om et par år er jeg klar til en til, men lige nu har jeg absolut ikke lysten.

Gav det mening?

Det gav da bestemt mening, man skal heller ikke sætte børn til verden bare for at få dem.. Jeg synes det er flot at I erkender at som I har det nu, så er det som det skal være og så må en evt. 2'er vente et par år endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.