Ang. barn og soveude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Anonym trådstarter

hej allesammen

jeg vil lige starte med og fortælle hvorfor jeg stiller spørgsmålet og hvorfor jeg er anonym..

jeg har vlagt og være anonym da jeg ikke ved om der er nogen fra min familie som læser med her inde eller på side linen..

jeg var inde ved min mor idag hvor min strsøster også var sammen med hendes søn fra marst mdr.
han skal selvfølgelig ud og sove som alle andre børn. da hun ligger ham ud er han i en bomulds sparkedragt med langarms trøje en bodystok inden under. udover alt det tøj får han også en vinterdynen på, et tæppe og forlæderet på også ud under en parasol hvor der ikke røger en vind på sig.

jeg siger pænt til min søster at jeg synes hun putter ham for varmt og får denne besked af hende at jeg skal ikke blander mig for jeg er ikke nogen god mor når jeg kan finde på og putte min søn med kun et tæppe over ham.. han fryser jo..

så er mit spørgsmål til alle jer... hvordan putter i jeres børn i barnevognen om sommeren??

hilsen er meget ked af det mor..  over at hendes egen søster kan sige sådan noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

lindafl

hej med dig

jeg vil gerne gi dig ret at hun har puttet ham for varmt..... han kunne nok nøjers med en lille trøje så hans dyne og så stå i skyggen i stedet for en parasol... det ville jeg gøre....

hilsen linda

Anmeld

25. maj 2009

MetteT

hej allesammen

jeg vil lige starte med og fortælle hvorfor jeg stiller spørgsmålet og hvorfor jeg er anonym..

jeg har vlagt og være anonym da jeg ikke ved om der er nogen fra min familie som læser med her inde eller på side linen..

jeg var inde ved min mor idag hvor min strsøster også var sammen med hendes søn fra marst mdr.
han skal selvfølgelig ud og sove som alle andre børn. da hun ligger ham ud er han i en bomulds sparkedragt med langarms trøje en bodystok inden under. udover alt det tøj får han også en vinterdynen på, et tæppe og forlæderet på også ud under en parasol hvor der ikke røger en vind på sig.

jeg siger pænt til min søster at jeg synes hun putter ham for varmt og får denne besked af hende at jeg skal ikke blander mig for jeg er ikke nogen god mor når jeg kan finde på og putte min søn med kun et tæppe over ham.. han fryser jo..

så er mit spørgsmål til alle jer... hvordan putter i jeres børn i barnevognen om sommeren??

hilsen er meget ked af det mor..  over at hendes egen søster kan sige sådan noget...

Puha... Det lyder godt nok varmt...
I dag er Kathrine (på 5 mdr) bare blevet lagt i body og strømper og dynen over sig, som hun sparkede af... (hun stod i solen, har ikk nogen skyggepladsi haven på det tidpunkt hun sku sove) Og hun havde det bestemt ikke for koldt...

Men syns godt nok også det lyder til at der er blevet puttet for varmt..

Knus Mette

Anmeld

25. maj 2009

MetteT

Og forresten, så er du da bestemt ikke nogen dårlig mor fordi du kun putter med et tæppe... Det lyder meget fornuftigt i den varme vi har haft i dag..

Knus Mette

Anmeld

25. maj 2009

Anonym trådstarter

MetteT skriver:

Og forresten, så er du da bestemt ikke nogen dårlig mor fordi du kun putter med et tæppe... Det lyder meget fornuftigt i den varme vi har haft i dag..

Knus Mette

hvor er jeg glad for og høre at jeg ikke er den eneste som synes han er bleven puttet for varmt...

det har jo været oppe på 24grader idag... jeg havde det virkelig dårligt med at hun puttet ham så varmt og synes næste det er børne mishandling for da han kom op kunne man virkelig se hvordan hans sved løb ned af ham hans hår var meget våd...

Anmeld

25. maj 2009

Mikkelmusen

Altså først vil jeg sige at det jo er MEGET forskelligt hvor varme børn bliver når de sover. Vores datter bliver f.eks. ekstremt nemt varm, og hun sover i body+strømpebukser (eller bukser), og så et tæppe over sig. Og hun er tilpas varm når hun kommer op. Men jeg vil også sige at det lyder varmt og at hun ikke kan tillade sig at sige du er en dårlig mor, for vi kender alle hver især vores børn bedst.

Anmeld

25. maj 2009

Stine85

Puha det lyder altså rigtig varmt.....
Min søn på 6 måneder Bliver puttet i Body og strømpebukser og så en sommerdyne... Og han kan stadig være meget varm når han kommer op....

Syntes ikke din søster kan være det bekendt....... Det gør så ondt at få afvide at man er en dårlig mor

Anmeld

25. maj 2009

Anonym trådstarter

Stine85 skriver:

Puha det lyder altså rigtig varmt.....
Min søn på 6 måneder Bliver puttet i Body og strømpebukser og så en sommerdyne... Og han kan stadig være meget varm når han kommer op....

Syntes ikke din søster kan være det bekendt....... Det gør så ondt at få afvide at man er en dårlig mor

det gjor meget ondt selvom man inderst inde godt ved man ikke er det men når en man er i familie med siger det så rammer det bare så hårdt...

Anmeld

25. maj 2009

Sweet1978

Nu sover Danielle ikke ude mere, hun er blevet for stor til barnevognen, men sidste sommer sov hun tit i kortærmet body, kun med en tynd gylpeklud over, bare for at skærme for evt. sol, så hun ikke blev forbrændt.

Nu hvor hun sover inde i et varmt hus puttes hun også kun i kortærmet body og hun styrer selv om hun har dyne på eller ej. Og ved at det foregår ligesådan i dagplejen og de er da pædagoguddannet, så vi er bestemt ikke dårlige mødre.

Jeg vil da tværtimod mene at det er hende der ikke har realitetssans.

Anmeld

25. maj 2009

Christinahr

Theo har idag sovet i vognen PÅ voksi dynen i en kortærmet body og et par bukser, han havde fin temepratur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.