Tøj jeg ikke bruger sælges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. november 2012

skoust

Monica P skriver:

Er der noget af mit tøj der kunne friste

jeg kunne godt tænke mig nr 2 altså den lakse farvede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Troldemommi

skoust skriver:

jeg kunne godt tænke mig nr 2 altså den lakse farvede 

det kan vi da sagtens finde ud af så, jeg skriver lige en privat besked til dig med bank oplysninger når jeg er kommet hjem i aften 

Monica

Anmeld

3. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

De 2 sidste billeder, hvordan sidder de på kroppen? Jeg er en stor pige, så er i tvivl om jeg vil kunne passe det

Anmeld

3. november 2012

Troldemommi

Mor til Ida <3 skriver:

De 2 sidste billeder, hvordan sidder de på kroppen? Jeg er en stor pige, så er i tvivl om jeg vil kunne passe det

Jeg er normalt en størrelse xl, de går begge to ind under brystet og hænger ellers ret løst ned over maven, toppen med stropper er mere løs end den lilla, men de er begge to rigtig fine, jeg har bare for meget tøj  til den lilla skal der noget indenunder da den ellers er gennemsigtig jeg har brugt en sort top/trøje under 

Kan det friste?

Monica

Anmeld

3. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Monica P skriver:

Jeg er normalt en størrelse xl, de går begge to ind under brystet og hænger ellers ret løst ned over maven, toppen med stropper er mere løs end den lilla, men de er begge to rigtig fine, jeg har bare for meget tøj  til den lilla skal der noget indenunder da den ellers er gennemsigtig jeg har brugt en sort top/trøje under 

Kan det friste?

Monica

Må jeg være fræk at spørge om din BH-størrelse, (evt. svar i en PB) for jeg har ret stor barm også, og hvis den sidder stramt der, vil jeg sikre mig at jeg stadig kan klemme mig i den

Anmeld

3. november 2012

skoust

Monica P skriver:

det kan vi da sagtens finde ud af så, jeg skriver lige en privat besked til dig med bank oplysninger når jeg er kommet hjem i aften 

Monica

super 1000 tak 

Anmeld

3. november 2012

skoust

Monica P skriver:

Monica

super 1000 tak 

Anmeld

3. november 2012

Troldemommi

skoust skriver:

super 1000 tak 

har sendt dig en privar besked

Anmeld

3. november 2012

Mor til matilde og gustav

Monica P skriver:

1 Fin blå løsthængende kjole i tyndt fint stof, med 2 lag, og palietter i halsen, flot ryg, str xl, af mærket drugs, 50 kr

2 Laksefarvet løsthængende kjole med bånd, str L af mærket fransa, 30 kr

3 Mårkegrøn kjole med perler i livet, str XL, af mærket Repeat, 30 kr

4 løsthængende skjorte med langeærmer, af mærket Zizzi i str M, 20 kr

5 Lyselilla/pink kjole med lynlås af mærket Estelle, 30 kr

6 Mørkelilla kjole med palietter, str xxl af mærket Free Quent 30 kr

7 Mørkeråd top med blomst og glimmer, str xl af mærket Vila 25 kr

8 Hvid og grå top, vil tro det er størrelse XL men der er intet mærke i toppen, den er af noget glat stof, med sort bånd til, 20 kr

9 kjole til den lille pige i størrelse 80  20 kr (Baby)

10. Top med fine detaljer str xl af mærket Only 25 kr

11. Tynd gennemsigtig trøje, i lilla nuancer intet mærke men gætter på en xl  20 kr

prisen er plus porto men hvis du bor i silkeborg, kjellerup, Viborg eller Århus har jeg mulighed for at aflevere den så du slipper for porto

hvis du køber flere ting kan vi forhandle om prisen

Monica

er den meget stor den sidste top/tunika?

Anmeld

3. november 2012

Troldemommi

Mor til lille Matilde skriver:

er den meget stor den sidste top/tunika?

det er lidt svært at svare på  Den går ind under brystet for at give figur men ellers er den ret løsthængende i ærmerne i ned over maven

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.