snacks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

HopinWishin

Nu er det på tide at komme ind i en sundere livsstil... laura er 8 uger nu.. og jeg har fået overskud til at starte op på at blive lidt mere attraktiv

hver eftermiddag får jeg min elskede latte (det er på skummet mælk og uden sukker)... men... jeg plejer aå at få noget sødt til.... Har i nogle ideer til et sundt alternativ?... udover frugt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

HeidiØ

HopinWishin skriver:

Nu er det på tide at komme ind i en sundere livsstil... laura er 8 uger nu.. og jeg har fået overskud til at starte op på at blive lidt mere attraktiv

hver eftermiddag får jeg min elskede latte (det er på skummet mælk og uden sukker)... men... jeg plejer aå at få noget sødt til.... Har i nogle ideer til et sundt alternativ?... udover frugt!!

En skive knækbrød med lidt fedtfattig ost

Og så fryser jeg nogle gange nogle vindruer ned, når man så spiser dem, så er det lidt ligesom slik D

Rosiner

Anmeld

5. oktober 2012

M (:

HopinWishin skriver:

Man kan få müslibarer med lige så få kalorier pr stk. som frugt - og disse både med nødder, tørrede bær/fruger og chokolade.. 

Anmeld

5. oktober 2012

MissTas

HopinWishin skriver:

du kunne bage nogle musli stænger, en grovbolle, små gulerods og agurkstave..

Anmeld

5. oktober 2012

HopinWishin

M (: skriver:

Man kan få müslibarer med lige så få kalorier pr stk. som frugt - og disse både med nødder, tørrede bær/fruger og chokolade.. 

er det dem der 'go'nut' i sån nogle funky farvver...?

Anmeld

5. oktober 2012

HopinWishin

MissTas skriver:

du kunne bage nogle musli stænger, en grovbolle, små gulerods og agurkstave..

har du en opskrift??=)

Anmeld

5. oktober 2012

M (:

HopinWishin skriver:

er det dem der 'go'nut' i sån nogle funky farvver...?

Jeg har bare købt de billige i netto.. Ved ikke, hvad de hedder, men indeholder vist 88 kalorier pr stk. 

Anmeld

5. oktober 2012

MissTas

HopinWishin skriver:

har du en opskrift??=)

nej ikk lige :/ men bare ved at google musli stænger, så kommer der 1000 opskrifter frem

Anmeld

5. oktober 2012

Team Putte

HopinWishin skriver:

Jeg har en opskrift på cookies med god samvittighed hvis det var noget 

Anmeld

5. oktober 2012

HopinWishin

Team Putte skriver:

Jeg har en opskrift på cookies med god samvittighed hvis det var noget 

Gerne! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.