D-dråber og Bio Gaia (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

MorDk

Jeg fik anbefalet at købe D-dråber uden kokosolie og solsikkeolie osv da det kan give mavekneb... men så læser jeg på Bio Gaia dråberne at der er disse olier i... tænker om det er så kan give Lillepigen mavekneb?

Ihh altså!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Mussen2

Sm jeg har forstået det ( jeg har selv bogen af Rebecca Persson) så er det pga. Olien er kemisk behandlet for at være flydende ved stuetemperatur. Det. Atså ikke kokos olien, men den måde den er behandlet på

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Mussen2 skriver:

Sm jeg har forstået det ( jeg har selv bogen af Rebecca Persson) så er det pga. Olien er kemisk behandlet for at være flydende ved stuetemperatur. Det. Atså ikke kokos olien, men den måde den er behandlet på

Ok... D-dråberne står ude med Bio-Gaia står på køl...

Anmeld

5. oktober 2012

Mussen2

MorDk skriver:

Ok... D-dråberne står ude med Bio-Gaia står på køl...

Jeps. Så olien er forskellig behandlet. Håber de hjælper jer. Det gjorde de her

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Mussen2 skriver:

Jeps. Så olien er forskellig behandlet. Håber de hjælper jer. Det gjorde de her

Jo lad os se... trods SP sagde hun ikke anbefaler dem... så prøver vi alligevel... det er jo mig der bestemmer i sidste ende... og har bare hørt så meget godt om dem...

Anmeld

5. oktober 2012

Mussen2

MorDk skriver:

Jo lad os se... trods SP sagde hun ikke anbefaler dem... så prøver vi alligevel... det er jo mig der bestemmer i sidste ende... og har bare hørt så meget godt om dem...

Ja. Jeg havde det på samme måde.....og lod dem stå nogle dage i køleskabet og researchede en del

Jeg er nu helt rolig ved at have brugt dem. Jeg sammenligner det lidt med en yoghurt. Rebecca Persson anbefaler dem også og hun giver så fantastisk mange gode råd i hendes bog.

Hun anbefaler dem ikke blot til ondt i maven spædbørn, men også i forbindelse med opstart af grød, hvor der kan gå knuder i maven.

Anmeld

5. oktober 2012

Mussen2

Hun anbefaler forresten også d dråber som ikke giv ondt i maven i form af d pearls eller sammen med fiskeolie i form af artic D cod lever, men det er selvfølgelig en helt anden historie

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Jamen jeg takker for dine råd... og tak fordi du gav dig tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.