Hej 
Søger lidt råd gerne fra andre der har fået barn under sygeplejerskeuddannelsen.
Jeg er 21 og startede på uddannelsen i august i år. har været sammen med min kæreste der er 1 år ældre i snart 4 år og vi bor i en dejlig stor lejlighed. Min kæreste er udlært håndværker. Vi har snakket om at det snart er det rigtige tidspunkt for os at få vores første barn og det er her jeg har brug for lidt råd.
Først tænkte jeg at det ville være optimalt at blive gravid til sommer. så er det første år klaret og det kunne være så dejligt med et forårsbarn. Men så vidt jeg kan se ligger klinikmodulerne 6 og 8 lige i det tidsrum. altså fra man har gået der halvandet år også til man har gået der 2 år. altså jeg startede i august havde planer om at blive gravid omkring juli året efter også føde i foråret hvor jeg så nu kan se at der ligger 2 klinik perioder på 2 gange 2,5 måned. er det forståeligt??
Så er det jeg tænker at rent uddannelses messigt ville det nok være smartest at vente til klinik modul 6 og 8 er overstået og så føde om sommeren / efteråret når jeg er færdig med de første 2 år.
Det skal lige siges at jeg jo godt er klar over at børn som sådan ikke kan planlægges og at meget kan ske men jeg tænker at der ikke er noget galt i at prøve at planlægge 
Så hvad tænker i andre, hvad er smartest? ville i gå efter hvornår i ønskede det eller hvornår det passede bedst med uddannelse?
og tilsidst vil jeg gerne hører fra andre der har fået børn under denne uddannelse. hvordan gjorde i og gik det som planlagt? og er i glad for at være studerende med børn??
Beklager min manglende evne på at fatte mig i korthed men håber meget at i gerne vil dele ud af gode råd og erfaringer 
Anmeld