S (36): Mangler du lidt nyt i DIN gaderobe, se her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.415 visninger
37 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

MissTas

spørg for pris og info. Lækre mærker som second female, custommade, H&M, shoe biz osv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

HeidiØ

MissTas skriver:

spørg for pris og info. Lækre mærker som second female, custommade, H&M, shoe biz osv.

Ih altså hvor er den grå cardigan på billede 1 lækker - hva er str, pris og stand?

Anmeld

5. oktober 2012

MissTas

HeidiØ skriver:

Ih altså hvor er den grå cardigan på billede 1 lækker - hva er str, pris og stand?

det er fra second female, hedder S/M, nypris 700 og købt for 2 mrd siden, så standen på den er næsten som ny håber på at kan få omkring 250 pp for den porto er 40 kr. så det må være 290 inkl.

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

MissTas skriver:

det er fra second female, hedder S/M, nypris 700 og købt for 2 mrd siden, så standen på den er næsten som ny håber på at kan få omkring 250 pp for den porto er 40 kr. så det må være 290 inkl.

Åh, er bare bange for den blir for lille.. Sikken en go pris! Hvordan kan det være du vil af med den?

Anmeld

5. oktober 2012

MissTas

HeidiØ skriver:

Åh, er bare bange for den blir for lille.. Sikken en go pris! Hvordan kan det være du vil af med den?

det er en oversize cardigan og rimelig rummelig i str. den kan passes af XS-L

jeg er ved at rydde op i mine ting og sager.. har så meget der bare hænger, fordi jeg har ALT for meget tøj og det sys jeg er en skam så kan andre lige så godt få glæde af det og jeg lidt penge for det

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

MissTas skriver:

det er en oversize cardigan og rimelig rummelig i str. den kan passes af XS-L

jeg er ved at rydde op i mine ting og sager.. har så meget der bare hænger, fordi jeg har ALT for meget tøj og det sys jeg er en skam så kan andre lige så godt få glæde af det og jeg lidt penge for det

Aaaarh ja, det kan jeg da osse godt se. Jeg tænker lige over det Har en del cardigans, men føler bare ik man kan få for mange

Anmeld

5. oktober 2012

MissTas

HeidiØ skriver:

Aaaarh ja, det kan jeg da osse godt se. Jeg tænker lige over det Har en del cardigans, men føler bare ik man kan få for mange

det er helt i orden, du er velkommen til at vende tilbage nej, og denne her er rigtig lækker blød

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

MissTas skriver:

det er helt i orden, du er velkommen til at vende tilbage nej, og denne her er rigtig lækker blød

uuuh lokke lokke - hva str er skoene egentlig?

Anmeld

5. oktober 2012

MissTas

HeidiØ skriver:

uuuh lokke lokke - hva str er skoene egentlig?

skoene er en str. 37

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

MissTas skriver:

skoene er en str. 37

De er super fede - ligger lige på nippet til en 38 ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.