Bivirkninger p-stav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
janne1986 skriver:

Er en af bivirkninger at man blir træt?

det går jeg ud fra... eller også er det de andre bivirkninger, der gør mig træt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

FruHolm <3

Ravnholt skriver:

det samme her... men manden har ikke lyst til og få flere børn, men samtidig vil han ikke ødelægge muligheden,hvis han nu ombestemmer sig...

p-piller kaster jeg op af.

kobberspiral, får jeg voldsomme blødninger, plus min sexlyst bliver stærkt nedsat.

Gode gammeldags kondomer, er jeg allergisk over får... (får eksem. en ikke så heldig reaktion)

Og jeg er en af dem der bliver gravid, bare jeg kigger på et par bokseshorts... (så den med sikre perioder, tør vi ikke)

Og manden bliver nok ikke glad for afholdenhed...

Hehe kender det godt

jeg vil gerne have 2 børn mere inden jeg bliver 30 , jeg har en aftale med lægen om at jeg skal steriliseres, enten efter jeg har fået 2 mere, men når jeg at blive 30 inden så bliver det der. Også selvom je måske så kun har min søn , men det er simpelthen ikk godt for min krop at jeg "forgifter" den sådan

Anmeld

4. oktober 2012

Kloster

Der findes også p-plastre og p-sprøjte og pessar. Måske det kunne prøves...

Anmeld

4. oktober 2012

sandramor

Åårh øv for P stav.... Fik min for 2 mdr siden og har stort set blødt lige siden :/
Så på tirsdag ryger den ud! Gider ikke bøvle mere med den... Og så vil jeg prøve P ringen istedet for....

Anmeld

4. oktober 2012

Ravnholt

Kloster skriver:

Der findes også p-plastre og p-sprøjte og pessar. Måske det kunne prøves...

Har siddet og kigget lidt på det, og den eneste der måske kunne prøves var pessar...

(i p-plaster og p-sprøjte, er der nogle af de samme homoner som i p-piller)

desuden er jeg lidt tilbageholden, med noget med østrogen i, fordi min mor fik en meget agrasiv brystkræft, pga. det. og de tror den er avelig...

Ellers kan jeg snart ikke se andre muligheder end steralition... (men der er jo så lige lidt over 3 år til jeg kan få det, medmindre jeg vil igennem et langt forløb for muligvis og få lov)

Anmeld

4. oktober 2012

Ravnholt

sandramor skriver:

Åårh øv for P stav.... Fik min for 2 mdr siden og har stort set blødt lige siden :/
Så på tirsdag ryger den ud! Gider ikke bøvle mere med den... Og så vil jeg prøve P ringen istedet for....

Ej hvor surt... håber ikke du har betalt for den...

Anmeld

4. oktober 2012

sandramor

Ravnholt skriver:

Ej hvor surt... håber ikke du har betalt for den...

Ja er godt nok også træt af det og især fordi JO jeg har betalt 1400kr for den
Så det var så penge lige ud af vinduet

Anmeld

4. oktober 2012

Ravnholt

sandramor skriver:

Ja er godt nok også træt af det og især fordi JO jeg har betalt 1400kr for den
Så det var så penge lige ud af vinduet

det er da enlig mærkeligt, det svinger sådan i pris? jeg fik den for 1000kr. og det er jo ca. samme tidspunkt vi fik det sat i!!!

er da glad for jeg ikke var en af dem der har givet 1700 for den.

Anmeld

5. oktober 2012

Ravnholt

Nu har jeg besluttet mig...

Jeg prøvede sæddræbene creme i går aftes, og jeg begyndte kort tid efter og slå ud af det så pessar er no - go

Har givet manden en frist til mandag, om han kunne tænke sig flere børn.

Hvis han vil have flere børn (i hvert fald med mig) må vi bruge de "sikre" perioder.

Hvis ikke, vil jeg arbejde i og blive steralliseret... (Det er svært fordi jeg er under 25... så skal et eller andet råd, sidde og beslutte om jeg kan få tilladelse, til og blive steraliseret)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.