spørgsmål ang ks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

KarinaIda

Hej Piger....

Jeg fik for 9 mdr siden et kejsersnit, som gik MEGET galt.. Kort sagt, lægerne gav mig en infektion der de ikek kunne få bugt med i meget langt tid...
Jeg har da flere gange haft ondt i mit ar efterfølgende, og har det også stadig engang imellem... Men idag, hvor min menstration også er begyndt har jeg haft virkelig meget ondt, og det er over hele maven men især også ved mit ar.. Og nu her til aften da jeg så gik på toilet, kom der store klumper ud, noget ligende hud eller arvæv, tror jeg.... Ogn undskyld den lidt ulækre beskrivelse...
Men er simpelthen blevet så angst for, at der er mit ar der er bristet indvendigt, eller kan arvævet fra sådan et kejsersnit godt blive udskillet ved en menstration?

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med et svar....

Knus en meget bange og nervøs Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Englebisse

KarinaIda skriver:

Hej Piger....

Jeg fik for 9 mdr siden et kejsersnit, som gik MEGET galt.. Kort sagt, lægerne gav mig en infektion der de ikek kunne få bugt med i meget langt tid...
Jeg har da flere gange haft ondt i mit ar efterfølgende, og har det også stadig engang imellem... Men idag, hvor min menstration også er begyndt har jeg haft virkelig meget ondt, og det er over hele maven men især også ved mit ar.. Og nu her til aften da jeg så gik på toilet, kom der store klumper ud, noget ligende hud eller arvæv, tror jeg.... Ogn undskyld den lidt ulækre beskrivelse...
Men er simpelthen blevet så angst for, at der er mit ar der er bristet indvendigt, eller kan arvævet fra sådan et kejsersnit godt blive udskillet ved en menstration?

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med et svar....

Knus en meget bange og nervøs Karina

Synes lige du skal ringe til din læge imorgen. For det lyder virkelig mærkeligt. Har selv fået aks, men har ikke været ude for det der. Dog kan jeg ikke mærke min mave flere steder. 

Hvis du får mange smerter må du jo også ringe til vagtlægen. Især når du har haft så mange problemer, og det er sikkert ikke noget, men det meget rart så man kan slappe af selv.

Anmeld

25. maj 2009

Lusi

Jeg fik også ks, men har overhoved ingen problemer haft..

Tror helt ærlig jeg ville ringe til vagtlægen og fortælle hvad der er sket og så må de bedømme, hvor alvorligt det er..

Anmeld

25. maj 2009

Anja

Jeg ville klart ringe til vagtlægen.

Har selv fået 2 kejsersnit og har aldrig oplevet sådan noget.

Anmeld

25. maj 2009

KarinaIda

Tak piger, hvor er I søde og komme med jeres svar...

Har dog haft ringet til vagtlægen efter jeg skrev mit indlæg, og han vil intet gøre.. Skal kontakte min egen læge imorgen....

Håber bare der virkelig ikke er noget galt.... Men er bare så super bange!!

Anmeld

26. maj 2009

Englebisse

KarinaIda skriver:

Tak piger, hvor er I søde og komme med jeres svar...

Har dog haft ringet til vagtlægen efter jeg skrev mit indlæg, og han vil intet gøre.. Skal kontakte min egen læge imorgen....

Håber bare der virkelig ikke er noget galt.... Men er bare så super bange!!

Hej KarinaIda tænkte lige på dig om du havde haft ringet til en læge, men kan så se du har haft ringet til vagtlægen, men han ville ikke engang på dig. Har du fået fat i din egen læge så?? 

Anmeld

26. maj 2009

KarinaIda

Englebisse skriver:

Hej KarinaIda tænkte lige på dig om du havde haft ringet til en læge, men kan så se du har haft ringet til vagtlægen, men han ville ikke engang på dig. Har du fået fat i din egen læge så?? 

Hej Hej...

Ja, jeg har fået snakket med min egen læge.. Han sagde det er noget slimhindevæv jeg udskiller, og det kan man gøre op til flere år efter et kejsersnit eller en alm. fødsel... Men det er dog sjældent sådan noget sker!! Men det gør det så i mit tilfælde, og så fordi jeg har haft alle de komplikationer, og det kun er 6 mdr siden ca, at de opererede mig sidste gang, så skal jeg holde mig i ro og ikek lave for meget...

Anmeld

26. maj 2009

Englebisse

KarinaIda skriver:

Hej Hej...

Ja, jeg har fået snakket med min egen læge.. Han sagde det er noget slimhindevæv jeg udskiller, og det kan man gøre op til flere år efter et kejsersnit eller en alm. fødsel... Men det er dog sjældent sådan noget sker!! Men det gør det så i mit tilfælde, og så fordi jeg har haft alle de komplikationer, og det kun er 6 mdr siden ca, at de opererede mig sidste gang, så skal jeg holde mig i ro og ikek lave for meget...

Godt at høre det ikke var noget alvorligt. Du er da godt nok også uheldig ramt. 

Anmeld

26. maj 2009

KarinaIda

Englebisse skriver:

Godt at høre det ikke var noget alvorligt. Du er da godt nok også uheldig ramt. 

Ja det mp du nok sige... al sygdom osv opsøger mig nærmest....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.