0-1 år: Småfolk og Alba baby str 68

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. oktober 2012

babymus77

Faith skriver:

Ja turkis/lys blå.

De er super fede! Når bare ikke at få dem brugt. Min søn vokser som ukrudt, og jeg har uendelige mængder tøj i 68 og 74.

Gør min også :-) har ikke så meget i 74:-) hvilken body ville du sætte til?? Der er en blå på deres hjemme side, men mon det er samme blå?? De er super fede/-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Faith

babymus77 skriver:

Gør min også :-) har ikke så meget i 74:-) hvilken body ville du sætte til?? Der er en blå på deres hjemme side, men mon det er samme blå?? De er super fede/-)

Jeg tror jeg ville vælge en mørk blå, eller en orange (hvis man kan få det). Men en rød ville sku nok heller ik være helt dum

Hvilken side har du været inde på? Kan jo prøve at gå ind og lure. Kan være jeg kan se om bodyen vil passe til.

Anmeld

4. oktober 2012

babymus77

Faith skriver:

Jeg tror jeg ville vælge en mørk blå, eller en orange (hvis man kan få det). Men en rød ville sku nok heller ik være helt dum

Hvilken side har du været inde på? Kan jo prøve at gå ind og lure. Kan være jeg kan se om bodyen vil passe til.

Ja det lyder ikke dumt!!! En rød derinde, kunne være Nice:-)) 

Anmeld

4. oktober 2012

babymus77

babymus77 skriver:

Ja det lyder ikke dumt!!! En rød derinde, kunne være Nice:-)) 

Hov det hed hoppeloppe.dk:-)

Anmeld

4. oktober 2012

Faith

babymus77 skriver:

Hov det hed hoppeloppe.dk:-)

Går lige ind og lurer

Anmeld

4. oktober 2012

Faith

Faith skriver:

Går lige ind og lurer

Er du gal hvor er det lækkert!!!!

Kan se der er en orange/gul body. Tror simpelthen bare den vil passe super godt til bukserne! Og der er osse en rød. Er helt tosset med farverne. Og synes mange af dem er unisex, hvilket jeg rigtig godt kan lide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.