3. jordemoderbesøg idag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Lullaby

Som gik supergodt. Zarina ligger allerede med hovedet i bækkenet. Dog lidt højt men jordemoderen vurderede ikke at hun lå for højt så derfor er risikoen for, at hun vender sig minimal. Mit sf-mål er 28 hvilket passer med hvor langt henne jeg er. Hun blev vurderet til 1200 gram så det er også efter bogen. Hendes hjertelyd er fin og hun er en vildbasse  

Jeg selv har det fint. Jeg elsker at være gravid og mærke hende derinde. Jeg lider meget af sure opstød og jeg får tit noget galt i halsen så jeg får de vildeste hosteanfald.  Ingen ødemer og vægt siger nu 9 kg. Puha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Steinbrenner

Lullaby skriver:

Som gik supergodt. Zarina ligger allerede med hovedet i bækkenet. Dog lidt højt men jordemoderen vurderede ikke at hun lå for højt så derfor er risikoen for, at hun vender sig minimal. Mit sf-mål er 28 hvilket passer med hvor langt henne jeg er. Hun blev vurderet til 1200 gram så det er også efter bogen. Hendes hjertelyd er fin og hun er en vildbasse  

Jeg selv har det fint. Jeg elsker at være gravid og mærke hende derinde. Jeg lider meget af sure opstød og jeg får tit noget galt i halsen så jeg får de vildeste hosteanfald.  Ingen ødemer og vægt siger nu 9 kg. Puha.

Jeg var til 3 JDM besøg den 27-09 og alt så også fint ud hos mig og lille pigen, hun ville dog ikke give et skøn på vægt men hun mente bestemt at baby pigen følger kurven som hun skal

Mit SF mål lød på 32 hvilket er den del over kurven men meget normalt efter som er dette er mit barn nr 3

Jeg nyder bestemt også graviditeten, især når baby pigen mosler rundt derinde

Anmeld

8. oktober 2012

Lullaby

Steinbrenner skriver:

Jeg var til 3 JDM besøg den 27-09 og alt så også fint ud hos mig og lille pigen, hun ville dog ikke give et skøn på vægt men hun mente bestemt at baby pigen følger kurven som hun skal

Mit SF mål lød på 32 hvilket er den del over kurven men meget normalt efter som er dette er mit barn nr 3

Jeg nyder bestemt også graviditeten, især når baby pigen mosler rundt derinde

Hvornår er din termin?

Jeg er også 3. gangs men føder små babyer (3200-3250) så derfor vurderer de at mit sf-mål gerne må være lidt i den lave ende

Anmeld

9. oktober 2012

Steinbrenner

Hvornår er din termin?

Jeg er også 3. gangs men føder små babyer (3200-3250) så derfor vurderer de at mit sf-mål gerne må være lidt i den lave ende

Jeg har termin den 20 dec.

jeg føder også små babyer 

min ældste søn kom 3 uger før termin og vejede 2840 og min mindste søn kom 14 dage efter termin og vejede 3340, så lille pigen må have godt med plads derinde

jeg har spurgt både læge og jdm om det er normalt at jeg bliver så stor og jeg har fået samme svar hvergang, det er meget normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.