jeg har ik fået sovet inat og måtte enda en tur på hospitalet, stod op med smerter i lænen og lårene og hvidste ikke hvad det var til at starte med,for har altid hørt at veer kom i maven så jeg tog et varmt bad og lå med varmedunk men det hjalp bare ikke.. så ringede jeg ind til fødegangen og de sagde at det lød som om at fødslen var igang og at jeg skulle tage tid og komme derned når der var fem mintuers mellemrum... begyndte så at tage tid og de kom hver anden til tredje minut så vi tog derned.. maven trak sig sammen hvergang de stik kom så det viste sig at det var veer og de kom så hyppigt at de troede nu var det nu, men efter undersøgelser så de jeg kun var åbnet 2centimeter og sendte mig hjem igen med noget smertestillende og sagde jeg sku komme igen når smerterne var uudholdelig eller ringe hvis vandet var gået.. og det var så halvfem imorges, kom hjem og så at lidt efter var der pletblødninger og kl. ca. 8 falder jeg isøvn og for slappet lidt af står så op kl 13.30 úden de såkaldte veer og lige siden har der ik været noget kun sammentrækninger i maven men ingen rigtige smerter...
ville så lige høre om det er normalt at det bare forsvinder, og hvad jeg kan forvente fra nu af?? håber der nogen der kan hjælpe, nu da jeg virkelig troede det var igang er det så ik det alligevel??
Anmeld