veer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Iliasmor

jeg har ik fået sovet inat og måtte enda en tur på hospitalet, stod op med smerter i lænen og lårene og hvidste ikke hvad det var til at starte med,for har altid hørt at veer kom i maven så jeg tog et varmt bad og lå med varmedunk men det hjalp bare ikke.. så ringede jeg ind til fødegangen og de sagde at det lød som om at fødslen var igang og at jeg skulle tage tid og komme derned når der var fem mintuers mellemrum... begyndte så at tage tid og de kom hver anden til tredje minut så vi tog derned.. maven trak sig sammen hvergang de stik kom så det viste sig at det var veer og de kom så hyppigt at de troede nu var det nu, men efter undersøgelser så de jeg kun var åbnet 2centimeter og sendte mig hjem igen med noget smertestillende og sagde jeg sku komme igen når smerterne var uudholdelig eller ringe hvis vandet var gået.. og det var så halvfem imorges, kom hjem og så at lidt efter var der pletblødninger og kl. ca. 8 falder jeg isøvn og for slappet lidt af står så op kl 13.30 úden de såkaldte veer og lige siden har der ik været noget kun sammentrækninger i maven men ingen rigtige smerter...

ville så lige høre om det er normalt at det bare forsvinder, og hvad jeg kan forvente fra nu af?? håber der nogen der kan hjælpe, nu da jeg virkelig troede det var igang er det så ik det alligevel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Mikkelmusen

Det er så vidt jeg ved normalt at veer kan gå i stå og komme igen, på trods af de har været regelmæssige. Min svigerinde gennemgår det samme lige pt og har den sidste uge haft veer on/off.
Men de er meget bedre til at rådgive dig på fødegangen, så jeg ville ringe og høre dem, for at være sikker.

Anmeld

25. maj 2009

DK

Jeg har desværre ingen erfaring jeg kan dele med dig! Men held og lykke med den forestående fødsel!!

Anmeld

25. maj 2009

GryDia

Jeg havde veer en tirsdag nat i 6-7 timer og var 3 cm åben, det hele gik i stå igen, til vores store glæde da jeg kun var 34+3. Jeg nåede at gå til 34+6 så fødte jeg. Det tog 2½ time.

Anmeld

26. maj 2009

Iliasmor

vildt ja der har ik rigtig været noget lige siden så jeg venter bare, men man kan da godt blive lidt utålmodig men der sku ik andet for lige pt..

Anmeld

26. maj 2009

SaNiNa

Det lyder lidt som mig lige nu... mine kommer godt nok kun hver 10min. (i eftermiddages)

er åben, fra tidliger i graviditeten men de sendte mig osse bare hjem igen fra fødegangen da de hvade lavet et diagram for at tjekke at det nu osse var ver. her til aften er de går lidt i sig selv igen og kommer med 30-25min

er 38+4 idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.