Kondomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

mpr

Hehe ja underligt nok skal jeg og kæresten have fundet nogle kondomer for fra d. 22 oktober smider jeg p-pillerne da vi skal igang med PB i marts-april næste år, og jeg skal lige nå at få en normal cyklus igen inden Men hvilke er gode? Jeg har det virkelig svært med kondomer, synes hurtigt jeg bliver tør eller føler der er gnidnings modstand - alias jeg er altid møg øm efter sex hvis vi har brugt kondom.. SÅ hvilke ville i foreslå? Evt. sider man kan købe dem på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

B&J

tror i skal finde en god glidecrem og sørg for du bliver godt varmet op inden i får et kondom på...

vi bruger kondomland når det er..

Anmeld

4. oktober 2012

mpr

tror i skal finde en god glidecrem og sørg for du bliver godt varmet op inden i får et kondom på...

vi bruger kondomland når det er..

tak  Vi bruger dog allerede glidecream men synes ikke det hjælper

Anmeld

4. oktober 2012

Team Putte

Chel1992 skriver:

Hehe ja underligt nok skal jeg og kæresten have fundet nogle kondomer for fra d. 22 oktober smider jeg p-pillerne da vi skal igang med PB i marts-april næste år, og jeg skal lige nå at få en normal cyklus igen inden Men hvilke er gode? Jeg har det virkelig svært med kondomer, synes hurtigt jeg bliver tør eller føler der er gnidnings modstand - alias jeg er altid møg øm efter sex hvis vi har brugt kondom.. SÅ hvilke ville i foreslå? Evt. sider man kan købe dem på.

Synes rød plan fra apoteket er geniale, det er ekstra tyndt  Ellers glidecreme, glidecreme og glidecreme!

Anmeld

4. oktober 2012

B&J

Chel1992 skriver:

øv øv øv det lyder så ubehaligt....

sender dig en kæmpre kramemr og håber i finder en løsning

Anmeld

4. oktober 2012

Team Putte

Chel1992 skriver:

Er den vendbaseret? For så prøv at skifte.. Ved godt alle siger den skal være vandbaseret men altså det andet virker så meget bedre!

Anmeld

4. oktober 2012

mpr

Team Putte skriver:

Er den vendbaseret? For så prøv at skifte.. Ved godt alle siger den skal være vandbaseret men altså det andet virker så meget bedre!

Ja den er vandbaseret da jeg har fået afvide at man aldrig må bruge silekonebaseret glidecream sammen med kondomer :s

Har godt nok overvejet om vi bare skulle prøve at finde noget sæddræbende glidecream og så bare lade være med at bruge kondom men det er bare heller ikke holdbart hvis det ikke virker 100% for MÅ ikke blive gravid før efter februar da jeg er igang med HPV sprøjterne

Anmeld

4. oktober 2012

mpr

B&J skriver:

øv øv øv det lyder så ubehaligt....

sender dig en kæmpre kramemr og håber i finder en løsning

Synes jeg også og det gør desværre at jeg sjældent har lyst til sex hvis vi er nød til at bruge kondom fordi jeg ved jeg bliver monster øm :/ Krydser fingre for at vi finder ud af noget og tak 

Anmeld

4. oktober 2012

Team Putte

Chel1992 skriver:

Ja den er vandbaseret da jeg har fået afvide at man aldrig må bruge silekonebaseret glidecream sammen med kondomer :s

Har godt nok overvejet om vi bare skulle prøve at finde noget sæddræbende glidecream og så bare lade være med at bruge kondom men det er bare heller ikke holdbart hvis det ikke virker 100% for MÅ ikke blive gravid før efter februar da jeg er igang med HPV sprøjterne

Hvad med hormon-frie p-piller?

Anmeld

4. oktober 2012

LRJ

Chel1992 skriver:

er det den sidste af sprøjterne du skal have i februar ? 

- for hvis det er så må du gerne blive gravid, men så udskyde den sidste sprøjte - det kan du helt op til et år  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.