Skal der syltetøj i en Othellolagkage ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Nåårh nej det er også rigtigt .. Du er anti lagkage  

Tak for arbejdet,.. Tror jeg dropper det klisterstads.. 

Jeg har lavet sådan en makronbund.. Den er altså lidt sær..

Det er bare marcipan, flormelis og æggehvide.. Jeg syntes den er meget tynd.. Og klistret nogle få steder på bagsiden .. ! 

En makronbund kan godt være lidt klistret, det synes jeg er godt, for så får den de dér lidt seje fornemmelse, og det kan jeg godt lide, mums...

Det er faktisk lidt skidt, sidder helt og får lyst til Othello lagkage nu

Måske man skulle se om skulderen kunne klare sådan noge mini nogen i eftermiddag 

Det er også lærernes dag i morgen, så kunne Sophie have små Othello lagkager med til dem, det kunne da være hygge

Nå, men jeg skal ind på skolen og aflevere opgave, så jeg må se på det senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Muffin_girl

ano14316 skriver:

har lige kigget i fprskellige opskrifter og der hører ikke syltetøj til.. men jeg kunne nu godt finde på det alligevel. og så ville jeg bruge hindbær

Nej Dot siger også at opskrifterne siger uden, jeg syntes bare det plejer at være hindbær.. Men tror jeg dropper det .. Jeg er ikke selv så vild med syltetøj ..

Anmeld

4. oktober 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

En makronbund kan godt være lidt klistret, det synes jeg er godt, for så får den de dér lidt seje fornemmelse, og det kan jeg godt lide, mums...

Det er faktisk lidt skidt, sidder helt og får lyst til Othello lagkage nu

Måske man skulle se om skulderen kunne klare sådan noge mini nogen i eftermiddag 

Det er også lærernes dag i morgen, så kunne Sophie have små Othello lagkager med til dem, det kunne da være hygge

Nå, men jeg skal ind på skolen og aflevere opgave, så jeg må se på det senere

Nå så er det jo rigtigt nok Jeg kan nemlig godt lidt den der seje, karamel agtige fornemmelse ..  

Ejj ja det er da en god ide.. Det ville hun da blive glad for .. Og børnene lige så..  

Håber din skulder har det okay..

Anmeld

4. oktober 2012

ano14316

AalborgPigen skriver:

Nej Dot siger også at opskrifterne siger uden, jeg syntes bare det plejer at være hindbær.. Men tror jeg dropper det .. Jeg er ikke selv så vild med syltetøj ..

Så skal du da helt sikkert bare lade være.. 

Anmeld

4. oktober 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Nå så er det jo rigtigt nok Jeg kan nemlig godt lidt den der seje, karamel agtige fornemmelse ..  

Ejj ja det er da en god ide.. Det ville hun da blive glad for .. Og børnene lige så..  

Håber din skulder har det okay..

Den har det desværre ikke godt, så jeg overvejer lige, om det "bare" bliver tre æbler, Sophie skal have med i morgen

Anmeld

4. oktober 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Den har det desværre ikke godt, så jeg overvejer lige, om det "bare" bliver tre æbler, Sophie skal have med i morgen

Du skal i hvert fald ikke påbegynde noget, som vil gøre din skulder værre.. Så bliver det bare til en træls sur ting.. 

Så hellere give hende noget andet med

Men det er da bare for skod at du stadig har det træls..

Anmeld

4. oktober 2012

Zelinasmor

Ej syltetøj hører bare IKKE hjemme i en rigtig othellolagkage! Det er simpelthen det der ødelægger den gode smagsoplevelse. Jeg kan ellers godt lide syltetøj. Men ikke i othello lagkage 

Anmeld

4. oktober 2012

Nettemor

Det er meget smag og behag. Nogle bagere gør, andre gør ikke. Jeg gør nogle gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.