g

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
757 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

qp

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

qp

24. oktober 2012

Carl-Emil's mor

qp skriver:

Jeg sælger dette lækre hjemmestrik som vi desværre kun fik brugt 2 gange inden det blev for småt! Min søn er 3 år på billedet og første gang han brugte sættet var han 1,5, så det kan bruges i lang tid.

Det er strikket af Færøsk uld, holder din guldklump dejlig varm og strikker ikke.

Jeg håber i vil have forståelse for, at byde realistisk

Kan bruges til både pige/ dreng!

jeg vil godt vide hvor du ligger sådan ca inden man byder

samt om det er fra ryger eller ikke ryger hjem?

Anmeld

25. oktober 2012

qp

Carl-Emil's mor skriver:

jeg vil godt vide hvor du ligger sådan ca inden man byder

samt om det er fra ryger eller ikke ryger hjem?

Hej

Jeg vil ihvertfald gerne have 400 kr for det, det har taget lang tid at strikke og så er det også helt nyt. - Ikke ryger hjem.

Anmeld

25. oktober 2012

Carl-Emil's mor

qp skriver:

Hej

Jeg vil ihvertfald gerne have 400 kr for det, det har taget lang tid at strikke og så er det også helt nyt. - Ikke ryger hjem.

Hov hej dit svar var gået forbi mig

400 er desværre liiiige for meget for så kan jeg bestille en helt ny til den pris privat.. selvom at det er en ganske rimelig pris

Hvis du ikke har den på trendsales så vil jeg bare lige sige at de bliver solgt som varmt brød derinde

Anmeld

25. oktober 2012

qp

Carl-Emil's mor skriver:

Hov hej dit svar var gået forbi mig

400 er desværre liiiige for meget for så kan jeg bestille en helt ny til den pris privat.. selvom at det er en ganske rimelig pris

Hvis du ikke har den på trendsales så vil jeg bare lige sige at de bliver solgt som varmt brød derinde

Jamen den er jo ny idét den jo kun lige har været brugt til de billeder du ser og så en enkelt eftermiddag da han var yngre, hvor vi var ude og besøge nogle.

Det er hjemmestrik (tager tid) Færøsk uld, som jo er en dejlig varm og ekslusiv uld. .. Derfor synes jeg kun det er rimeligt

Den har stået på TS men der var egentlig kun en kommentar om, at min søn så skøn ud .... hihi

Anmeld

26. oktober 2012

Carl-Emil's mor

qp skriver:

Jamen den er jo ny idét den jo kun lige har været brugt til de billeder du ser og så en enkelt eftermiddag da han var yngre, hvor vi var ude og besøge nogle.

Det er hjemmestrik (tager tid) Færøsk uld, som jo er en dejlig varm og ekslusiv uld. .. Derfor synes jeg kun det er rimeligt

Den har stået på TS men der var egentlig kun en kommentar om, at min søn så skøn ud .... hihi

det er 100 % en fair pris - jeg havde bare håbet på mindre for så behøvede jeg ikke vente på den jeg har bestilt hos min mors veninde der laver dem

hmm det var dog mærkeligt  de plejer ellers at flyve afsted derinde - måske det skal blive mere koldt før de søger på dem derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.