grumset fostervand??? hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.921 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

S.L.S

Er lige kommet fra sygehuset og det viste sig at mit fostervand var grumset??? Har stirreet mig blind på nettet og kan intet finde omkring det.. skulle bare have haft en undersøgelse omkring mine nyrer , men fik lokket ham til at lige kigge til den lille og der så vi det.. han havde ikke forstand på det så hvis der er nogen der kunne hjælpe med det ville det være dejligt.... er 19 uger henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

lindafl

hej med dig...

det var da ikke så godt da... jeg ved ikke lige hvad det er for noge grumset.
noge er har ikke selv prøv det.... men håber ikke at det er noge alvoldigt for dig og barnet...

hilsen linda

Anmeld

25. maj 2009

S.L.S

området omkring barnet skal være sort normalt, men her er der ligesom grums i ... ligner sne på skærmen når signalet er gået :-)

Anmeld

25. maj 2009

stumpen-89

Hvorfor tilkaldte han ikke hjælp fra en anden?

Anmeld

25. maj 2009

S.L.S

han mente ikke jeg skulle bekymre mig?? da jeg skulle til misdannelses scanning her den 10 juni, men selvfølgelig bekymrer man sig jo...   det jo helt normalt.. må have fat i min egen læge i morgen.. får grå hår af det her

Anmeld

25. maj 2009

lindafl

det kan jeg godt forstå du er... jeg synes os du lige ska snakke med din læge i morgen..

hilsen linda

Anmeld

25. maj 2009

S.L.S

ja ikke andet for... kan intet på netttet finde.. nu vil jeg handle lidt lidt og prøve at tænke på noget andet.... tak for jeres hjælp indtil videre .-)

Anmeld

25. maj 2009

lindafl

det var så lidt.. du må hygge dig til vi snakkes ved igen

hilsen linda

Anmeld

25. maj 2009

Mca<3

S.L.S skriver:

ja ikke andet for... kan intet på netttet finde.. nu vil jeg handle lidt lidt og prøve at tænke på noget andet.... tak for jeres hjælp indtil videre .-)

Ring da på føde eller svangregangen hvis i har sådan en  De plejer at være flinke til at svare hvis man er nervøs for noget ,,,

Anmeld

25. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ved fra et vennepar at det kan betyde at barnet ved en "fejl" har haft afføring i vandet - det kan føre til fostervandsforgiftning, men det er absolut ikke sikkert det gælder for alle - så meget ved jeg ikke!!!! Tror ikke du skal være bekymret hvis lægen har sendt dig hjem!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.